MEC Interaction z grupami klienckimi i komórką kreatywną
MEC Interaction wprowadza podział na cztery grupy klienckie i komórkę kreatywną. Nowymi strukturami kierują Ewelina Chodzińska, Grzegorz Smyka, Łukasz Wyglądała, Jarosław Paczek i Maciej Maciejewski.
W MEC Interaction, specjalistycznym dziale domu mediowego Mediaedge:cia zajmującym się marketingiem cyfrowym, zostały wyodrębnione cztery grupy klienckie. Kierują nimi Ewelina Chodzińska, Grzegorz Smyka, Łukasz Wyglądała i Jarosław Paczek, którzy w ostatnich miesiącach przeszli specjalistyczne szkolenia w centrali firmy w Londynie. Podnosili tam swoje kwalifikacje i zdobywali nowe doświadczenia, pracując nad projektami dla brytyjskich klientów.
Jednocześnie w MEC Interaction utworzono komórkę kreatywną, którą kieruje jako group creative head Maciej Maciejewski. Razem z zespołem zajmuje się on opieką kreatywną nad projektami opracowywanymi przez cały dział. Pierwsze działania są realizowane m.in. dla Nestle, Citibanku i Amiki.
Szefem MEC Interaction pozostaje Tomasz Rzepniewski. Obecnie w dziale pracuje 30 osób.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: MEC Interaction z grupami klienckimi i komórką kreatywną