Media People zdobywa w przetargu obsługę budżetów mediowych trzech centrów handlowych
Dom mediowy Media People wygrał przetarg na obsługę mediową Domu Mody Klif w Warszawie, Galerii Klif w Gdynii oraz Centrum Handlowego Turawa Park w Opolu. Obiektami zarządza BNP Paribas Real Estate.

W przetargu wzięły udział cztery domy mediowe. Wybrany Media People odpowiada za tworzenie strategii mediowych, planowanie oraz zakup mediów.
- Zdecydowaliśmy się na współpracę z domem mediowym Media People, ponieważ wykazał się wysokim zaangażowaniem i przygotował szereg ciekawych propozycji działań mediowych - komentuje Anna Muszyńska-Gniado, marketing director, property management w BNP Paribas Real Estate.
Strony nie informują, na jaki okres zawarto umowę.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Media People zdobywa w przetargu obsługę budżetów mediowych trzech centrów handlowych