Merrell reklamuje się w Canal+Sport
Pod hasłem "Let's get outside" rusza telewizyjna kampania reklamowa obuwia Merrell. Akcja o charakterze produktowo-wizerunkowym obejmuje spoty w Canal+Sport.
Rozpoczynająca się pod hasłem "Let's get outside" telewizyjna kampania reklamowa amerykańskiego obuwia Merrell promuje należące do tej marki buty - zarówno wyczynowe, jak i do chodzenia po mieście. W akcji o charakterze produktowo-wizerunkowym wykorzystywany jest 30-sekundowy spot zrealizowany przy współpracy z Canal+ na podstawie materiałów Merrell USA.
Kampania będzie prowadzona na antenie Canal+Sport od 21 listopada do 7 grudnia.
Marketing
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Merrell reklamuje się w Canal+Sport