Michał Pol partnerem w agencji Sport Brokers. „Chcę wspierać innych twórców internetowych”
Michał Pol zaczyna pracę jako partner w agencji marketingu sportowego Sport Brokers (powiązanej z Arskom Group). Właśnie rozstał się z Ringier Axel Springer Polska, a wcześniej był związany z Agorą.

- Dziennikarz dzisiaj nie musi być związany z tradycyjnym medium. Najważniejsze, żeby był blisko swoich odbiorców. Czerpię wielką radość z tworzenia swojego kanału YouTube i stałego wchodzenia w interakcję z moimi widzami. Chcę tym nowym doświadczeniem dzielić się z innymi twórcami i wspierać ich w budowaniu swoich kanałów - zapowiada Michał Pol.
- Z wielką ekscytacją zaczynam ten zupełnie nowy dla mnie etap zawodowego życia. Wielką ze względu na ludzi, z którymi będę pracował. Od lat agencja Arskom wspierała moje działania influenserskie w mediach społecznościowych i byłem z tej współpracy, szczególnie z Markiem Buklarewiczem, bardzo zadowolony - zaznacza.
Agencja Sport Brokers została uruchomiona wiosną br., zajmuje się sprzedażą oferty reklamowej sportowców, influencerów oraz mediów sportowych, specjalizuje się w działaniach niestandardowych. Michał Pol był dotychczas jej klientem, tak samo jak m.in. Grzegorz Krychowiak, Jerzy Dudek, Andrzej Twarowski i Grupa Weszło. Natomiast właścicielem Sport Brokers i Arskom Group jest Wojciech Szaniawski.
No cześć! 😉 pic.twitter.com/in0W5eU8a2
— Michał Pol (@Polsport) September 4, 2019
- Pracuję z Michałem od wielu lat, zarówno w mediach, jak i w biznesie. Cieszę się, że mimo wielu propozycji zdecydował się związać swoją zawodową przyszłość z nami. Jednym z głównych celów, jakie stawiamy sobie w Sport Brokers, jest stworzenie nowoczesnej sieci twórców sportowych. Obserwując rozwój kanałów społecznościowych Michała i jego pozycję jako osobowości mediów cyfrowych w Polsce, trudno wyobrazić sobie lepszego wspólnika do realizacji tej idei - podkreśla Rafał Romaniuk, prezes Sport Brokers i Grupy Arskom.
- Media społecznościowe już nawet nie są trendem, ale mainstreamem. Rolą Sport Brokers natomiast jest integracja środowiska sportowego, od mediów i twórców aż po biznes. Planujemy kompleksową obsługą naszych autorów, od marketingu i sprzedaży aż po wsparcie produkcji treści - opisuje Marek Buklarewicz, partner zarządzający w agencji.
Michał Pol przez ponad 25 lat w mediach
W poniedziałek poinformowano, że Michał Pol po ponad sześciu latach pracy żegna się z Ringier Axel Springer Polska. Jednocześnie z RASP odszedł redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” Przemysław Rudzki, którego wiosną przyszłego roku zastąpi Michał Kołodziejczyk, obecnie szef WP SportoweFakty.
Pol był związany z RASP od połowy 2013 roku, a jesienią 2013 roku został redaktorem naczelnym „Przeglądu Sportowego”. W połowie 2017 roku tę funkcję przejął Przemysław Rudzki, a Pol został dyrektorem zarządzającym segmentem sportowym firmy.
- Przez te 6 lat udało się jednak w „Przeglądzie Sportowym” zrobić parę rzeczy, z kilku nawet jestem dumny! Koniec misji, z Onetem łączy mnie już tylko „Misja Futbol”, na jakiś czas - poinformował Pol na Twitterze. - Dziś zaczynam kompletnie nowy rozdział zawodowy, konkrety w najbliższych dniach. Stawiam na własne projekty w tym kanał na YouTube, który ostatnio jest źródłem absolutnej radości - zapowiedział.
Przed przejściem do Ringier Axel Springer Polska Michał Pol przez 20 lat pracował w Agorze - najpierw jako dziennikarz działu sportowego „Gazety Wyborczej”, a przez ostatnie cztery lata jako szef działu wideo w Sport.pl.
Pol jako jeden z pierwszych polskich dziennikarzy sportowych zaczął być mocno aktywny w mediach społecznościowych. Jego kanał youtube’owy ma obecnie ok. 100 tys. subskrybentów.
W połowie ub.r. dołączył do grona ambasadorów reklamowych firmy bukmacherskiej eToto, którą promują też Mateusz Borek, Roman Kołtoń, Tomasz Smokowski i były piłkarz Tomasz Hajto. Razem występują regularnie w promującym markę teleturnieju internetowym. Przedtem Pol przez ponad rok promował innego bukmacherka - Fortunę.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Michał Pol partnerem w agencji Sport Brokers. „Chcę wspierać innych twórców internetowych”