Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka w kampanii Always „#JakDziewczyna”
Ruszyła polska odsłona globalnej kampanii marki podpasek i wkładek higienicznych Always pod hasłem „#JakDziewczyna”. Do akcji zaproszono influencerki reprezentujące młode pokolenie - Natalię Lewandowską, KatkęVlog, Julię Żugaj, Julitę Juchnowicz i Marlenę Sojkę.
"Like a girl" ("Jak dziewczyna") to globalna kampania Always zainicjowana w 2014 roku. Akcja mierzy się ze stereotypami, zgodnie z którymi wychowuje się od najmłodszych lat wiele dziewczynek. Kampania przewrotnie operuje hasłem "jak dziewczyna", które ma zasadniczo negatywne zabarwienie ( w połączeniu "robić coś jak dziewczyna").
Kampania ma wspierać dziewczyny w budowaniu pewności siebie i zmienić wydźwięk wyrażenia „jak dziewczyna”, aby oznaczało siłę, talent, charakter i wyjątkowość każdej młodej kobiety. Celem akcji jest też zwrócenie uwagi na spadek pewności siebie, który zdarza się w okresie dojrzewania.
Kampania byłą wielokrotnie nagradzana na międzynarodowych festiwalach reklamowych.
Nowa odsłona #JakDziewczyna
W tegorocznej, polskiej odsłonie kampanii, do udziału zaproszono popularne wśród młodych dziewczyn ingluencerki. Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka pokazują, że być “#JakDziewczyna” to nie poddawać się, ale wytrwale i z determinacją dążyć do celu.
Twórczynie miały za zadanie stworzyć dwa filmy na TikToku i jedną publikację na Instagramie, które promują hasztagiem “JakDziewczyna”.
W ramach kampanii realizowany jest także konkurs dla kobiecych drużyn sportowych - do 30 czerwca na stronie Always można głosować na zgłoszone zespoły - 14 z największą liczbą głosów otrzyma 4000 zł, które mogą zostać przeznaczone na stroje, sprzęt sportowy lub profesjonalny trening.
Za przygotowanie i realizację kampanii, a także dobór i koordynację działań z influencerkami odpowiadają agencje GetHero i Mediacom.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Natalia Lewandowska, KatkaVlog, Julia Żugaj, Julita Juchnowicz i Marlena Sojka w kampanii Always „#JakDziewczyna”