Moda zmieniająca życie w reklamach i konkursie dla czytelniczek „Elle” (wideo)
W środę startuje nowa kampania reklamowa miesięcznika „Elle” (Burda International Polska). Jest oparta na historiach przysyłanych do redakcji przez czytelniczki, a hasło główne brzmi: „Kiedy moda zmieniła twoje życie?”.

Kampania opiera się na konkursie, polegającym na dzieleniu się modowymi historiami, które zmieniły życie czytelniczek.
Żeby wziąć udział w zabawie, trzeba zrobić sobie fotkę z najnowszym numerem magazynu, wrzucić na Instagram i odpowiednio otagować.
Autorki trzech najciekawszych relacji, zgłaszanych w ramach konkursu, spędzą dzień z redakcją „Elle”, w programie znalazły się m.in. wizyt w SPA, w atelier fryzjerów gwiazd i kolację w modnej restauracji. Pozostałych 10 wyróżnionych osób dostanie kwartalną prenumeratę magazynu.
Kampania zakłada także publikowanie w internecie historii znanych osób.
- „Elle” wyróżnia odwaga, optymizm i bliskość ze współczesną kobietą, dlatego pracując nad kampanią promocyjną, postawiliśmy na kreatywny pomysł, luz, zabawę i interakcję z czytelniczką. Zależało nam, by wykorzystać wszystkie nasze kanały, czyli magazyn, social media i serwis Elle.pl. Chcemy angażować nasze czytelniczki, zachęcając je do zamieszczania zdjęć i dzielenia się swoimi historiami - mówi Marta Stefańska, senior business manager pisma.
Konkurs jest początkiem długofalowych działań marketingowych i redakcyjnych, które mają angażować rozmaite grupy docelowe: czytelniczki magazynu, influencerów, zaprzyjaźnionych projektantów i gwiazdy. Działania promocyjne obejmą: telewizją, YouTube, social media, serwis muzyczny Tidal, kina, współpracę z influencerami oraz punkty sprzedaży. Akcja startuje jednocześnie z ukazaniem się nowego wydania „Elle”.
Kampanię przygotował dział marketingu „Elle”, za strategię i kreację odpowiada agencja Salty Concept, za produkcję - Dynamo Film, media zaplanował Starcom.
Od miesiąca „Elle” ukazuje się w mocno odmienionej odsłonie: z odświeżoną szatą graficzną, nowymi rubrykami i zmienionym fontem. Od marcowego numeru pismo przygotowywane jest przez nową redaktor naczelną, Martę Drożdż.
Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż „Elle” wyniosła 44 304 egz.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Moda zmieniająca życie w reklamach i konkursie dla czytelniczek „Elle” (wideo)
polaczony tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com