SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Moda i uroda w polskim internecie. Wizaz daleko przed „Vogue” i „Elle”

Wśród serwisów dotyczących mody i urody zdecydowanie na czele jest Wizaz.pl, który wyprzedza m.in. witryny magazynów „Vogue” i „Elle”.

Fot. mockupbro.com Fot. mockupbro.com

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w kwietniu 2025 roku serwis Wizaz.pl (Burda Media Polska) odwiedziło 2,05 mln internautów, co zapewniło 6,9 proc. zasięgu. Każdy użytkownik spędził na stronie przeciętnie 3 minuty i 25 sekund.

CZYTAJ TEŻ: TOP10 serwisów o show-biznesie. Świat Gwiazd wyprzedził Pudelka

Serwis miał prawie dwa razy odwiedzających więcej niż witryna magazynu „Vogue” (Visteria), która przyciągnęła 1,09 mln internautów (dało to 3,67 proc. zasięgu), każdego średnio na 2 minuty i 53 sekundy.

Niżej w rankingi są serwisy innych tytułów prasowych. Witryna „Elle” (Burda Media Polska) zanotowała 558,6 tys. użytkowników, 1,88 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 6 sekund przeciętnego czasu korzystania, a strona nieukazującego się od pięciu lat „Avanti” (Agora) – 133,6 tys. odwiedzających, 0,45 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 14 sekund średniego czasu.

Z sekcji Onetu o modzie i urodzie (Ringier Axel Springer Polska) skorzystało 424,4 tys. internautów (1,43 proc.), spędzając tam przeciętnie po minutę i 40 sekund. Natomiast Lamode.info (Besim fashion & media) przyciągnęło 222,9 tys. użytkowników (0,75 proc. zasięgu), każdego średnio na minutę i 40 sekund.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W zestawieniu są serwisy wyłącznie lub głównie dotyczące mody i urody, nie ma zaś witryn takich jak oFeminin.pl, Polki.pl czy Wysokieobcasy.pl, w których są treści z różnych dziedzin interesujących kobiety.

W porównaniu do marca Wizaz.pl zyskał 173,7 tys. użytkowników (9,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 24 sekundy (10,5 proc.). Na Lamode.info przy minimalnym wzroście liczby internautów (o 1,1 tys., czyli 0,5 proc.) przeciętny czas zmalał o 15 sekund (13 proc.).

CZYTAJ TEŻ: Serwisy RASP gonią Polsat i Interię. Temu z kolejnym rekordem (Mediapanel z kwietnia)

Serwis „Vogue’a” stracił 213 tys. użytkowników (16,3 proc.) oraz 26 sekund średniego czasu korzystania (13,1 proc.), a witryna „Elle” – o 69,3 tys. użytkowników (11 proc.) i 7 sekund średniego czasu (5,3 proc.).

W dziale Onetu o modzie i urodzie ubyło 179,2 tys. internautów (29,7 proc.) przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o 8 sekund (8,7 proc.). Z kolei Avanti24.pl zanotowało spadek o 71 tys. użytkowników (34,7 proc.) i wzrost średniego czasu o 16 sekund (13,5 proc.).

Dołącz do dyskusji: Moda i uroda w polskim internecie. Wizaz daleko przed „Vogue” i „Elle”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl