„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po trzech kwartałach
W pierwszych trzech kwartałach 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.

Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w okresie od I do III kwartału 2015 roku wyniosła 56 411 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,87 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 15,14 proc. do 49 333 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 40 601 egz., po spadku o 8,90 proc.
Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w okresie od I do III kwartału br. zmniejszył się bowiem o 27,46 proc. do 7 203 egz.
ZKDP | I-III kwartał | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 107 392 | 58 733 | 56 411 | 99 094 | 60 280 | 59 931 |
Cztery Kąty | 104 362 | 54 288 | 49 333 | 104 894 | 59 111 | 58 132 |
M jak Mieszkanie | 91 712 | 43 292 | 40 601 | 92 016 | 44 670 | 44 569 |
Weranda | 42 921 | 25 474 | 25 474 | 43 173 | 25 854 | 25 854 |
Dobre Wnętrze | 35 827 | 14 089 | 12 353 | 36 793 | 15 910 | 14 196 |
Dom & Wnętrze | 21 313 | 8 348 | 7 203 | 31 125 | 12 880 | 9 930 |
We wrześniu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do września 2014 roku zwiększyła się o 10,08 proc. do 64 475 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do „Czterech Kątów” (47 016 egz.; spadek o 12,78 proc.), a trzecie - do „M jak Mieszkania” (43 698 egz.; strata o 18,33 proc.).
Również i tutaj największy spadek odnotował „Dom & Wnętrze” - było to 29,15 proc. do 7 089 egz.
ZKDP | wrzesień | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Moje Mieszkanie | 108 040 | 64 508 | 64 475 | 102 405 | 58 571 | 58 571 |
Cztery Kąty | 102 970 | 52 069 | 47 016 | 120 000 | 59 589 | 53 907 |
M jak Mieszkanie | 91 848 | 44 832 | 43 698 | 92 422 | 53 593 | 53 508 |
Weranda | 41 800 | 26 197 | 26 197 | 42 800 | 28 636 | 28 636 |
Dobre Wnętrze | 35 642 | 15 512 | 15 402 | 36 700 | 17 808 | 17 713 |
Dom & Wnętrze | 22 000 | 9 789 | 7 089 | 26 000 | 12 011 | 10 006 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich po trzech kwartałach