Money.pl dalej przed Business Insiderem, sekcje biznesowe Interii i o2.pl dużo zyskały
Wśród witryn biznesowo-prawnych liderem pozostaje Money.pl, chociaż jego przewaga zasięgowa nad Business Insider Polska zmalała o ponad 500 tys. użytkowników. Mocno wzrosła odwiedzalność sekcji gospodarczych Interii i o2.pl, a także Rynekzdrowia.pl, natomiast zmalały wyniki Legaartis.pl i Biznesinfo.pl.

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 8,15 mln internautów, spędzając średnio po 11 minut i 16 sekund. Witryna miała 27,53 proc. zasięgu. Natomiast Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 7,47 mln użytkowników, 25,25 proc. zasięgu oraz 8 minut i 47 sekund przeciętnego czasu korzystania.
Dwie kolejne witryny w rankingu przyciągnęły po ok. 5,5 mln internautów. Sekcja biznesowo-prawna Interii (Grupa Polsat-Interia) miała 5,56 mln użytkowników, 18,78 proc. zasięgu oraz 5 minut i 8 sekund średniego czasu korzystania, a Legaartis.pl - 5,38 mln odwiedzających, 18,19 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 53 sekundy średniego czasu.
Niżej są działy o gospodarce i prawie innych portali ogólnotematycznych. Na portalu „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) taka sekcja zanotowała 4,91 mln użytkowników, 16,59 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 54 sekundy spędzonych średnio przez internautę, na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,8 mln odwiedzających, 16,25 proc. zasięgu oraz 5 minut i 12 sekund przeciętnego czasu korzystania, na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 4,09 mln użytkowników, 13,83 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 31 sekund przeciętnego czasu, a na Gazeta.pl (Agora) - 4,05 mln użytkowników, 13,7 proc. zasięgu oraz 5 minut i 36 sekund średniego czasu.
Natomiast Rynekzdrowia.pl (PTWP) odwiedziło 4,83 mln internautów (16,34 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 2 minuty i 8 sekund, a Biznesinfo.pl (Iberion) przyciągnął 3,49 mln użytkowników (11,79 proc. zasięgu), każdego średnio na minutę i 34 sekundy.

Miesiąc do miesiąca na Money.pl ubyło 390,1 tys. internautów (to 4,6 proc. w dół), za to średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 24 sekundy (14,2 proc.). Business Insider Polska odrobił część straty zasięgowej, zyskując 175,4 tys. użytkowników (2,4 proc.) i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania (12,6 proc.).
W dziale gospodarczo-prawnym Interii liczba odwiedzających zwiększyła się o 1,05 mln (23,2 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 29 sekund (8,6 proc.). Rynekzdrowia.pl zyskał natomiast 641,7 tys. użytkowników i 2 sekundy przeciętnego czasu korzystania (to odpowiednio 15,3 i 1,6 proc. w górę), sekcja o biznesie i prawie na o2.pl - 886,6 tys. internautów (22,6 proc.) oraz minutę i 31 sekund średniego czasu (41,2 proc.), a analogiczny dział Gazeta.pl - 77,4 tys. użytkowników (1,9 proc.) i 14 sekund średniego czasu (4,3 proc.).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W obu statystykach pogorszyły się natomiast wyniki Legaartis.pl - o 1,38 mln internautów (20,4 proc.) i 27 sekund spędzonych średnio przez każdego (10,4 proc.) - oraz sekcji gospodarczo-prawnej portalu „Rzeczpospolitej” - o 392,7 tys. użytkowników (7,4 proc.) i 10 sekund średniego czasu korzystania (4,1 proc.).
W analogicznym dziale portalu „Faktu” przy spadku liczby odwiedzających o 389,6 tys. (8,7 proc.) średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 19 sekund (7,5 proc.). Z kolei Biznesinfo.pl zanotował spadek o 1,38 mln użytkowników (28,4 proc.) i wzrost przeciętnego czasu korzystania o 7 sekund (8 proc.).

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Money.pl dalej przed Business Insiderem, sekcje biznesowe Interii i o2.pl dużo zyskały