Money rusza z nową odsłoną serwisu praca
Money.pl w trudnych czasach na rynku rekrutacyjnym, stawia na serwis rekrutacyjny, w którym znajdziemy nie tylko oferty pracy, ale także poradniki, najnowsze wiadomości z rynku pracy, raporty, kalkulatory czy wzory popularnych dokumentów. Serwis praca.money.pl to także przestrzeń do budowy wizerunku pracodawców w serwisie biznesowym, który przyciąga setki tysięcy specjalistów.

Jak wygląda nowa rzeczywistość na rynku pracy?
W nowej rzeczywistości rynkowej bardzo dużo dzieje się na rynku pracy. Popyt na niektóre usługi i produkty skokowo wzrósł, więc przybyło tam pracy, jednocześnie część branż przeżywa zastój i redukuje zatrudnienie. - Lockdown i spowolnienie gospodarcze w związku z epidemią może spowodować, że nawet 2,5 mln osób straci pracę, więc tylu pojawi się na rynku kandydatów do pracy - mówi Adam Wąsik, CEO Pracownia EB i Kandydat.pl.
Czy jest jeszcze przestrzeń na nowe serwisy rekrutacyjne w Polsce?
Adam Wąsik zauważa, że w kategorii pracy dominują dwa typy serwisów. - Większość ma charakter ogłoszeniowy lub społecznościowy. Nie ma natomiast serwisu z treściami, których bardzo potrzeba kandydatom: jak radzić sobie na rynku pracy, czego oczekują pracodawcy, które branże rozwijają się mimo epidemii i zatrudniają - mówi.
Praca.money.pl to nie tylko oferty pracy, znajdziemy tam także wiele ciekawych i cennych poradników pisanych przez ekspertów z branży oraz redakcję money.pl. To także naturalne miejsce, w którym pracodawcy mogą za pomocą content marketingu budować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy i mieć kontakt z potencjalnymi kandydatami.
Jak zauważa Zyta Machnicka, CEO hubu edukacyjnego Lightness, Content marketing wspiera działania pracodawców w budowaniu oraz zmianie świadomości na temat marki, jej kultury organizacyjnej, aktualnie prowadzonych projektów - także tych rekrutacyjnych - oraz firmowych planów. Wartościowe i dopasowane do odbiorców treści podkreślają eksperckość zespołu oraz uwiarygadniają działania prowadzone przez pracodawcę.
Inwestowanie w Employer Branding staje się globalnym trendem, który w Polsce jest coraz bardziej widoczny. Powstaje coraz więcej inicjatyw i kampanii Employer Brandingowych. Według badania HRM Insitute “Employer Branding w Polsce 2020”, pomimo pandemii blisko 41% ankietowanych planuje skupić się na budowaniu marki pracodawcy w sieci (online).
W czerwcowym raporcie firmy Randstad dotyczącego planów pracodawców, aż 65% pracodawców planuje pozostawić na obecnym poziomie poziom zatrudnienia, a 14% firm planuje zwiększyć ilość zatrudnianych pracowników. Wygląda więc na to, że koronawirus spowolnił zmiany na rynku pracy, ale zdecydowanie ich nie zatrzymał. Potwierdzają to też dane w Badaniu “Employer Branding w Polsce 2020” gdzie tylko 5% ankietowanych wskazuje, że ich budżety EB zostaną wstrzymane całkowicie na dłużej.
Przestrzeń, którą chcemy stworzyć dla kandydatów, ma w pełni odpowiadać na potrzeby i oczekiwania osób zainteresowanych zmianą pracy. W Praca.money.pl kandydat znajdzie wszystko, czego potrzebuje, aby znaleźć pracę. Nie zapominamy też o osobach, które pasywnie poszukują pracy i chwilowo wolą śledzić trendy na rynku pracy lub myślą o rozwoju. – dopowiada Krzysztof Nowicki, Dyrektor zarządzający obszaru Biznes
28 września serwis money.pl należący do Grupy Wirtualna Polska uruchomił odświeżoną wersję serwisu praca.money.pl. Serwis posiada nowy logotyp oraz odświeżony wygląd. W serwisie znajdziemy ponad 64 tys. ofert pracy, poradniki, wiadomości i raporty z rynku pracy, kalkulatory oraz wzory popularnych dokumentów, które przydają się osobom poszukującym pracy.
Money.pl jest największym serwisem biznesowo-gospodarczym w Polskim Internecie, notując w ostatnim miesiącu 7,84 mln realnych użytkowników, według najnowszego badania Gemius/PBI.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


