MullenLowe Warsaw z obsługą digitalową Maybelline New York
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała przetarg na obsługę digitalową marki kosmetycznej Maybelline New York, należącej do koncernu L'Oreal Paris.

Agencja odpowiada za obsługę digitalową marki kosmetyków Maybelline New York. Zajmie się m.in. jej komunikacją w social mediach oraz kreacją reklam m.in. na Instagramie i TikToku.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Agencja MullenLowe Warsaw współpracuje z firmą L'Oreal od 2017 roku. W połowie ub.r. poszerzyła współpracę z tym marketerem.
Odpowiada m.in. za kreacje i content do kampanii e-commerce marek L'Oréal Paris, Garnier, Maybelline, NYX i Mixa, a także za zadania związane z zarządzaniem stronami internetowymi Garnier, Mixa i MNY w Polsce i krajach bałtyckich.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw z obsługą digitalową Maybelline New York