MyDeal wybrał GetResponse zamiast Sare
GetResponse odpowiada za obsługę z zakresu email marketingu serwisu zakupów grupowych - MyDeal.pl.
Oprócz wparcia w zakresie technologii, do głównych zadań ekspertów email marketingu z GetResponse będzie należała realizacja codziennego newslettera z ofertami zakupów grupowych serwisu.
Poprzednim dostawcą usług email marketingowych dla MyDeal.pl była firma Sare.
Marketing internetowy
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MyDeal wybrał GetResponse zamiast Sare