Na Allegro będą zamieszczane ogłoszenia od klientów biznesowych Morizon.pl
Grupa Morizon (należąca do spółki MZN Property) zawarła umowę o współpracy partnerskiej z Allegro.pl. Na tym portalu będą publikowane ogłoszenia sprzedaży i wynajmu nieruchomości od klientów biznesowych Morizon.pl.
Na mocy umowy ogłoszenia sprzedaży i wynajmu od agencji i deweloperów współpracujących z Morizon.pl będą zamieszczane także na Allegro.pl. Pierwsze takie oferty w tym drugim serwisie pojawią się w najbliższych kilku dniach, a pełne uruchomienie usługi (czyli prezentacja na Allegro wszystkich ogłoszeń klientów biznesowych Morizon.pl) planowane jest w wakacje.
- Podjęcie współpracy z największym serwisem e-commerce w Polsce to krok milowy w rozwoju naszej Grupy. Dzięki niemu istotnie zwiększymy ekspozycję ofert naszych klientów - agencji i deweloperów. Ogłoszenia będą teraz dostępne dla jeszcze szerszego grona osób poszukujących nieruchomości, co zapewni wzrost liczby generowanych zapytań - uzasadnia Jarosław Święcicki, prezes MZN Property.
- Zakres współpracy będzie w najbliższych miesiącach poszerzany, aby zapewnić jak największą wartość zarówno dla użytkowników Allegro, jak i klientów Morizon - zapowiada Święcicki.
Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. Allegro.pl zanotowało 17 mln realnych użytkowników i 1,24 mld odsłon. Do Allegro należy też i porównywarka produktów Ceneo.pl. Od końca lipca 2016 roku do końca 2017 roku firma osiągnęła 1,59 mld zł wpływów ze sprzedaży (w tym 98,9 mln zł z reklam), 242,2 mln zł zysku operacyjnego i 118,1 mln zł straty netto. Pod koniec ub.r. ogłosiła kupno eBilet Polska, na co w lutym br. zgodził się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
4,3 mln zł wpływów i 202 tys. zł zysku Grupy Morizon
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa MZN Property zanotowała 6,75 mln zł wpływów sprzedażowych, 189 tys. zł zysku ze sprzedaży i 78 tys. zł zysku netto, wobec 6,03 mln zł przychodów, 1,14 mln zł zysku ze sprzedaży i 914 tys. zł zysku netto rok wcześniej.
Grupa Morizon, stanowiąca segment nieruchomościowy firmy, miała w zeszłym kwartale 4,28 mln zł wpływów sprzedażowych i 202 tys. zł zysku netto. W sprawozdaniu MZN Property podano, że 80 proc. użytkowników jej witryn ogłoszeniowych stanowią internauci odwiedzający Morizon.pl.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Na Allegro będą zamieszczane ogłoszenia od klientów biznesowych Morizon.pl