Nationale-Nederlanden z kampanią wokół profilaktyki onkologicznej
Firma ubezpieczeniowa Nationale Nederlanden ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Zasubskrybuj pRAKtyczną pomoc”, którą chce skłonić Polaków do tego, aby zadbali o profilaktykę finansową i odpowiednio się zabezpieczyli, również na wypadek chorób nowotworowych.
Główną oś kampanii stanowi spot wizerunkowo-produktowy „Telefon mam ubezpieczony. A Was?”. Prowokuje on do refleksji nad hierarchią wartości. W materiale nastolatka zwraca się do swoich rodziców dającym do myślenia pytaniem – ukazuje im, że pamiętają o rzeczach materialnych, a zarazem zapominają o czymś ważniejszym, czyli własnym zdrowiu. To nie przypadek, że ubezpieczyciel zdecydował się oddać głos nastolatce. Z badań, które przeprowadziła marka, wynika, że blisko 90% rodziców z uwagą słucha swoich dzieci i potrafi być zaskoczonych ich wiedzą czy trafnością oceny.
Spotom produktowym w telewizji i digitalu towarzyszą działania contentowe oraz komunikacja w mediach społecznościowych, przez które marka zachęca do „subskrypcji” ubezpieczenia na wypadek nowotworu.
- Poprzez naszą najnowszą kampanię po raz kolejny chcemy skłonić Polaków do tego, aby zadbali o profilaktykę finansową i odpowiednio się zabezpieczyli, również na wypadek chorób nowotworowych. Z badań przeprowadzonych na nasze zlecenie wynika, że tylko jedna trzecia Polaków ma wykupione indywidualne ubezpieczenie na życie. Zdecydowanie więcej osób natomiast ubezpiecza rzeczy materialne. Troszczymy się też o to, by mieć dostęp do produktów i usług, które dostarczą rozrywkę i materialne korzyści. Większość z nas ma np. wykupionych kilka subskrypcji na serwisy streamingowe, muzyczne, catering czy siłownię. Jednocześnie o zdrowiu i bezpieczeństwie finansowym często myśli dopiero w sytuacji, gdy coś się wydarzy - mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden.
Działania promocyjne są prowadzone w telewizji, Internecie i social mediach marki oraz w kanałach wybranych influencerów parentingowych. Kampania w telewizji, obejmująca spoty, potrwa do 12 listopada, zaś aktywności w digitalu będą kontynuowane do 30 listopada.
Projekt został zrealizowany we współpracy z agencją Brasil. Za przygotowanie materiałów video odpowiada agencja filmowa Prime Time. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Wavemaker, a działania w mediach społecznościowych prowadzi Bluecloud Interactive.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden z kampanią wokół profilaktyki onkologicznej