NBCUniversal, Disney i Viacom wśród 30 wydawców dostarczających treści wideo dla Twittera
Twitter podpisał lub odnowił umowy z 30 wydawcami, którzy będą publikować w serwisie własne materiały wideo. Na liście partnerów Twittera są między innymi NBCUniversal, Disney, ESPN i Viacom, a w ich ofercie będą filmy, programy tematyczne oraz transmisje z wydarzeń sportowych.
Twitter coraz mocniej stawia na treści wideo, które zyskują w serwisie coraz większą popularność - jak podała spółka przy okazji ostatnich wyników finansowych liczba odsłon plików wideo w ciągu ostatniego roku uległa niemal podwojeniu.
Chcąc wzmocnić korzystny trend związany z wideo Twitter podpisał nowe umowy lub odnowił istniejące już kontrakty z 30 wydawcami dostarczającymi programy czy filmy z różnych segmentów tematycznych.
Na liście partnerów Twittera są m.in. NBCUniversal, Disney, ESPN, Viacom, Vice Media, Will Packer Media, Hearst, BuzzFeed, HuffPost oraz Vox Media.
Twitter zapowiada, że dzięki nowym umowom w serwisie znajdą się różnego rodzaju treści. Będą wśród nich transmisje sportowe (m.in. z Formuły 1, ligi MLB i MLS), programy rozrywkowe i lifestylowe (np. koncerty na żywo czy serie poradnikowe) oraz bieżące newsy i publicystyka dostarczane m.in. przez BuzzFeed i Vice Media. W planach są także treści dotyczące e-sportu. Materiały publikowane na podstawie umów pomiędzy wydawcami a Twitterem będą dostępne dla użytkowników serwisu w Stanach Zjednoczonych.
W I kwartale br. Twitter zanotował przychód wyższy rok do roku o 21 proc., a także drugi z rzędu zysk netto. Z portalu korzysta na całym świecie 336 milionów użytkowników miesięcznie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: NBCUniversal, Disney i Viacom wśród 30 wydawców dostarczających treści wideo dla Twittera