Leonardo DiCaprio inwestuje w roślinne burgery
Hollywoodzki aktor Leonardo DiCaprio został inwestorem w firmie Neat Food Co. , zajmującej się produkcją roślinnych burgerów. W spółkę zaangażowany jest Lewis Hamilton, brytyjski kierowca Formuły 1.
 
                                Leonardo DiCaprio, uzasadniając inwestycję stwierdził, że kluczem do zmniejszenia globalnej emisji gazów cieplarnianych jest poszukiwanie alternatyw dla mięsa w obszarze produkcji żywności
- Pionierskie podejście firmy Neat Burger do alternatywnych źródeł białka jest doskonałym przykładem rozwiązań, których potrzebujemy w przyszłości - powiedział aktor, znany ze swojego proekologicznego aktywizmu.
Zobacz: Unilever będzie produkować mięso z grzybów
Neat Food planuje globalną ekspansję
Brytyjska firma Neat Food Co. chce do końca tego roku wejść na rynek amerykański, otwierając tam swoje bary. Obecnie firma poszukuje lokali w Bryant Park, Manhattani i Soho. Do końca roku Neat zamierza otworzyć 42 lokale na całym świecie, w tym 12 w Stanach Zjednoczonych. W Londynie ma 8 lokali. Neat chce jeszcze w tym roku zadebiutować we Włoszech i na Bliskim Wschodzie.
Plany wegańskiej sieci wyglądają ambitnie - do końca 202r oku na całym świecie ma działać 231 lokali z szyldem Neatr, do końca 2026 roku. aż 436.
Neat Food specjalizuje się w roślinnych fast foodach. Firmę założyli w 2019 roku gwiazda Formuły 1 Lewis Hamilton i Tommaso Chiabra, który jest inwestorem Beyond Meat.
Zobacz: McDonald's wprowadza do sprzedaży wegańskiego burgera
Według agencji Bloomberg najnowsza wycena Neat Food wynosi 100 milionów dolarów. Spółka pod koniec kwietnia rozpoczęła rundę finansowania Serii B o wartości 30 milionów dolarów. Fundusze mają pomóc w dalszym rozwoju firmy.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                                                                                                 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                        Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”         Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                        Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?         Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                        Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?         Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                        Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu          
                         
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Leonardo DiCaprio inwestuje w roślinne burgery