Beyond Meat wybrał agencję kreatywną do obsługi w Europie
Producent mięsa roślinnego, firma Beyond Meat wybrał w przetargu agencję kreatywną do obsługi w Europie. To niezależna agencja Isobel.
Agencja Isobel została wybrana po konkurencyjnym procesie przetargowym przeprowadzonym przez The Introduction. Dotychczas Beyond Meat, który ma europejską siedzibę w Amsterdamie nie miał stałej agencji do obsługi kreatywnej, w przeszłości współpracował z agencjami Oliver i Boomerang.
Rola agencji Isobel będzie polegać na promowaniu misji marki Beyond Meat, która koncentruje się na znaczeniu dokonywania pozytywnych wyborów żywieniowych dla zdrowia planety. Będzie odpowiedzialna za tworzenie kampanii, które rezonują z tą misją w całej Europie.
Bram Meijer, dyrektor ds. marketingu regionalnego EMEA w Beyond Meat, powiedział: „Beyond Meat to marka, która potrzebuje kreatywnego partnera, który naprawdę rozumie trendy kulturowe i kulinarne na danym rynku, a także jest w stanie tworzyć zapadające w pamięć, wyróżniające się dzieła kreatywne".
Agencja Boomerang, część Publicis Groupe, współpracowała z marką przy kampanii w 2022 r. zatytułowanej „Go beyond” . Niedawno, w styczniu tego roku, Oliver Agency, należąca do Brandtech Group, współpracowała z Beyond Meat przy kampanii „Taste you can believe in” .
W 2021 roku Beyond Meat wybrało OMD na swoją agencję medialną.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Beyond Meat wybrał agencję kreatywną do obsługi w Europie