Nestle łączy siły z Candy Crush Saga w nowej loterii
Agencja Unique One organizuje dla marek KitKat i Lion (Nestle) akcje promocyjne, łącząc siły z popularną grą Candy Crush Saga.
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie kolejnej już ogólnopolskiej loterii promocyjnej, która wspierana jest dodatkowo akcją buy & get. W tym roku partnerem aktywacji jest znana na całym świecie gra mobilna Candy Crush Saga.
Aby wziąć udział w akcjach promocyjnych należy w terminie od 10 września do 17 listopada 2024 r. jednorazowo kupić dowolny baton Kit Kat lub Lion w opakowaniu promocyjnym. W ramach akcji buy & get, Uczestnik może odebrać godzinę nielimitowanego życia raz w tygodniu w grze Candy Crush Saga. Dodatkowo, aby wziąć udział w loterii, Uczestnik musi zachować opakowanie promocyjne aby następnie zgłosić kod alfanumeryczny z wnętrza opakowania poprzez formularz dostępny na stronie KitKat. Co tydzień w loterii do wygrania 5 smartfonów.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: adaptację konceptu kreatywnego, projekty graficzne, landing page oraz organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery, standy).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nestle łączy siły z Candy Crush Saga w nowej loterii