Netia wprowadza pakiet telewizyjny z dekoderem 4K
Netia wprowadziła nową ofertę dostępu do internetu w technologiach światłowodowych z dekoderem Netia EvoBox 4K. W telewizyjnej kampanii reklamowej „Netia to rozrywka” promowany jest zestaw: internet do 300 Mb/s z pakietem 99 kanałów TV oraz dekoderem 4K przez trzy miesiące gratis, a potem za 65 zł miesięcznie.
Netia to jeden z największych polskich operatorów telekomunikacyjnych, część Grupy Polsat Plus. W trzecim kwartale 2021 r. przychody firmy wyniosły 307,73 mln zł w stosunku do 315,16 mln zł rok wcześniej. Spółka oszacowała skonsolidowany zysk netto na kwotę 8,56 mln zł wobec 11,28 zł uzyskanych w tym samym okresie minionego roku. Zysk operacyjny wyniósł 14,84 mln zł w stosunku do 18,54 mln zł w trzecim kwartale poprzedniego roku.
Nowa oferta z dekoderem 4K
Teraz Netia poinformowała o nowej propozycji dla użytkowników. Wprowadzona do sprzedaży oferta pakietowa z treściami 4K i nowym dekoderem Netia EvoBox 4K dostępna jest na łączach własnych operatora.
Czytaj także: Grupa Cyfrowy Polsat ma 7,3 tys. pracowników. 4,5 tys. w Polkomtelu i Netii, poniżej 500 w Polsacie
Operator podaje, że Netia EvoBox 4K posiada cztery razy szybszy procesor i dwa razy więcej pamięci RAM niż w dekoderze Netia EvoBox oraz wygodny w obsłudze pilot Bluetooth, który ma umożliwiać umieszczenie dekodera w dowolnym miejscu, np. w szafce. Sprzęt jest dedykowany do internetowej sieci światłowodowej. W zasięgu tego typu łączy Netii znajduje się obecnie ok. 2 mln lokali.
Netia zaznacza, że oferuje 4K we wszystkich, nawet najbardziej podstawowych pakietach TV. W przypadku dwóch pierwszych, podstawowych pakietów (S z 77 kanałami oraz M z 99 kanałami), korzystanie z wariantu 4K to wydatek plus 5 zł miesięcznie w stosunku do standardowej oferty operatora (np. internet do 300 Mb/s z telewizją S za 50 zł miesięcznie).
Klienci, którzy wybiorą pakiet L (189 kanałów), czyli topowy spośród podstawowych, dostęp do treści 4K wraz z dekoderem Netia EvoBox 4K otrzymają bez dodatkowych opłat. Przykładowo, dostęp do internetu o prędkości do 300 Mb/s i pakiet telewizyjny L 4K przez 3 miesiące dostępny będzie bez opłat, a w kolejnych miesiącach jego cena wyniesie 90 zł miesięcznie (cena dla lokali z zabudowie wielorodzinnej, z rabatem za zgody marketingowe i e-fakturę).
Przyspieszenie dostępu do internetu, to (miesięcznie) koszt dodatkowych 10 zł (do 600 Mb/s) lub 20 zł (do 1 Gb/s). - Nasza nowa oferta zapewnia najlepszy na polskim rynku stosunek ceny do jakości i zawartości programowej. W cenie, w której inni oferują zwykły dostęp do internetu, Netia zapewnia nie tylko znakomitej jakości dostęp w technologiach światłowodowych, ale również usługi telewizyjne z szybkim, nowoczesnym dekoderem 4K - zaznacza Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C, członek zarządu Netii. - Co więcej, korzystając z oferty Netii nie trzeba się martwić potencjalną utratą sygnału naziemnej telewizji cyfrowej i wydawać pieniędzy na nowy telewizor, czy dekoder DVB-T2/HEVC. W Netii już w cenie samego dostępu do internetu można otrzymać pakiet z 77 kanałami i dekoderem HD.
Premium w rozsądnej cenie
Mocną stroną oferty Netii ma być bogata i rozsądnie wyceniona oferta pakietów treści premium (np. HBO, Canal+, Polsat Sport Premium), którą klienci mogą elastycznie dostosowywać do własnych potrzeb, nawet gdy korzystają z najtańszych, podstawowych pakietów telewizyjnych.
Według operatora fanów sportu zainteresuje zwłaszcza promocja na pakiet sportowy, który składa się z czterech kanałów Eleven Sports (w tym Eleven Sports 1 4K) i Polsat Sport Premium (2 kanały i 4 serwisy PPV) w cenie 20 zł miesięcznie.
Czytaj także: Netia po przejęciu reszty akcji przez Cyfrowy Polsat znika z giełdy
Nowa kampania reklamowa
Sprzedaż nowej oferty wspiera kampania reklamowa ATL, której hasłem przewodnim jest „Netia to rozrywka”. Spoty i pozostałe materiały utrzymane są w stylistyce karnawałowo-dyskotekowej, a ich bohaterami są sympatyczne, świetliste stworzenia inspirowane kornikami.
W kampanii, która potrwa do początku kwietnia br. zostaną wykorzystane 30, 15 i 8-sekundowe spoty reklamowe oraz 8-sekundowe plansze sponsorskie. Spoty będą emitowane na antenach głównych i tematycznych kanałów Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery, a także w serwisie YouTube.
Reklamy pojawią się też na blisko dwustu autobusach miejskich kursujących po aglomeracji warszawskiej, Trójmieście oraz miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego
Za kreację kampanii odpowiada agencja Freundschaft (d. Scholz & Friends), produkcja leżała po stronie firmy TFP, a zakup mediów po stronie domu mediowego Iprospect (d. Vizeum).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Netia wprowadza pakiet telewizyjny z dekoderem 4K