Angelika Kucińska, Marta Niedźwiecka, Alicja Szemplińska i Miłosz Wiatrowski w nowej ramówce newonce
Internetowa platforma newonce rozpoczyna jesienno-zimową ramówkę, w której nowe audycje będą prowadzili m.in. Marta Niedźwiecka, Angelika Kucińska, Miłosz Wiatrowski, Przekosa, Alicja Szemplińska, CatchUp, Frank Leen, Michał Anioł i nghtlou. Równocześnie treści z witryny newonce.sport są włączane do głównej platformy newonce.
Ramówkę radia newonce podzielono na dwie główne części. - W dzień jesteśmy „radio heads”, gramy na żywo, uprzyjemniamy wam czas. Po południu zamieniamy się w „talking heads”, ale bez przesady, bo nawet najbardziej wymagające formaty będą teraz nasycone większą niż wcześniej dawką muzyki - opisuje Marta Malinowska, która w newonce szefuje obszarowi audio.
W nowej ramówce Marta Niedźwiecka, która wcześniej tworzyła już podcast „O Zmierzchu”, razem z Angeliką Kucińską będzie prowadziła audycję „Szósty Zmysł”. Będą opowiadały, jak popkultura sprzęga się z rzeczywistością i co mówi o nas. Łukasz Bogusławski w cyklu „Overthinkers” będzie mówił o zdrowiu, psychice i próbie odnalezienia się w rzeczywistości.
Do składu prowadzących audycję publicystyczną „Status” dołączy Miłosz Wiatrowski. Natomiast Magda Linke-Koszek, szefowa Her Impact, w podcaście “Gdzie jest mój hajs?” pomoże słuchaczom ogarnąć własne budżety.
Nowością jest też „trzy po trzy” - wspólna audycja CatchUpa, Frank Leena i Michała Anioła, którzy będą rozmawiać o muzyce, przygodach, nowinkach, życiu. Nowym głosem pasma dziennego będzie prezentująca nowy soul i r’n’b Alicja Szemplińska. Konrad Tułak, który jako nghtlou jest autorem wielu klipów, w tym dla Maty czy CatchUpa, w cyklu „Widać mnie?” będzie rozmawiał z młodymi twórcami o tym, czy muzyka ma szanse dzisiaj zaistnieć bez strony wizualnej.
Przekosa w swoim autorskim programie połączy radio z Twitchem. Z kolei Lech Podhalicz z Martą Malinowską w audycji „Vibe Check” w zupełnie nowym, rozrywkowym formacie, wraz z gośćmi będą sprawdzać, jaki klimat towarzyszy bieżącym zjawiskom muzycznym.
Wieczorem emitowane będzie pasmo muczyne „Headliners” zapowiadane jako sezonowe rezydencje z djami, raperami, producentami i artystami, których znacie z festiwali, koncertów i imprez. Z nowości pojawią się Hermeneia, Cichoń z eemzetem oraz ekipa Dreamland Syndicate.
W newonce serial ze Steezem
W jesienno-zimowej ofercie newonce będzie również serial audiowizualny, którego bohaterem będzie Steez (producent, połowa zespołu PRO8L3M). Inne formaty wideo to m.in. „Japa Pełna” - reelsowo-tiktokowa seria o najoryginalniejszych i najdziwniejszych potrawach serwowanych przez restauracje, a także cykl luźnych rozmów przy hotpocie – tradycyjnym chińskim daniu – utrzymany w randkowym klimacie i inspirowany serią Chicken Shop Date.
- Zaprezentujemy również serię „Q&A” oraz cykl „WAY” , w którym przyjrzymy się od backstage’u procesom kreatywnym różnych twórców i twórczyń. Będziemy też kontynuować wywiady w formie spacerów po ważnych dla artystów i artystek dzielnicach. Nie zabraknie rapowych live’ów, ale w odmienionej formie. Z kolei na Twitchu będziemy przeglądać polski internet i komentować aferki, odpały i absurdy - zapowiada Lech Podhalicz, redaktor naczelny serwisu newonce.
Audycje w newonce dalej będą prowadzić Joanna Podgórska (z audycją/podcastem w odświeżonej formule), Dwie Dupy o Dupie, Aleksandra Przegalińska, Kamil Bałuk i prowadząca kilka programów Agnieszka Szydłowska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Robimy radio, podcasty, streamy, filmy i teksty o rzeczach, które interesują młodych ludzi. Zakopujemy stare podziały, bo dziś audycja może być jednocześnie streamem na Twitchu, wywiad wideo jednym życiem żyje na YouTube, a drugim na TikToku, a artykułem może być audiodeskrypcja podcastu. Nasi odbiorcy konsumują te treści na swoich ulubionych platformach (w tym na naszej) i w ich poczuciu mówi do nich jeden newonce - wylicza Mih Michalski, CEO newonce.media.
newonce.sport połączone z newonce
Z końcem października wszystkie treści z serwisu i aplikacji newonce.sport przeniesione na platformę newonce. Równocześnie każdy subskrybent w pakiecie sportowym zostanie przeniesiony do subskrypcji newonce.club, która nadaje dostęp do wszystkich treści publikowanych w serwisie i aplikacji newonce.
Nową ramówkę newonce wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Mamy tak samo”. Ma ona podkreślać, że zespół newonce stoi po tej samej stronie do odbiorcy - poprzez publikowane treści otwiera się na nich, pokazując swój punkt widzenia i zapraszając do dyskusji. Kampanię wymyślili Weronika Biniek i Kuba Miński z newonce, a zrealizował kolektyw Nice People.

Pod koniec ub.r. newonce.media wprowadziła ofertę subskrypcyjną newonce.club obejmującą m.in. podcasty i artykuły. Miesięcznie kosztuje 29 zł, przez pierwszy miesiąc cena wynosi 5 zł. Pod koniec stycznia newonce.club miał 6 tys. płacących użytkowników, a obecnie subskrybentów jest 8,5 tys.
W ub.r. firma zanotowała 13,9 mln zł przychodów i 104 tys. zł zysku netto, z jej oferty subskrypcyjnej newonce.club korzysta obecnie 8,5 tys. użytkowników.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Angelika Kucińska, Marta Niedźwiecka, Alicja Szemplińska i Miłosz Wiatrowski w nowej ramówce newonce
Najpierw Damian Ukeje który śpiewał w jinglach Rock Radia a teraz Alicja szemplińska w newonce Radio