News Corp kupuje za 176 mln dol. firmę Unruly od reklam wideo i w social media
Koncern medialny News Corp przejął platformę reklamową Unruly, która specjalizuje się w segmencie wideo i social media. Jako samodzielna część News Corp Unruly ma pomóc wydawcy w obszarze cyfrowym. - Unruly uzupełni nasze tradycyjne platformy medialne o nowe możliwości komercyjne - podkreśla Robert Thomson, CEO news Corp.
W założeniach Unruly będzie obsługiwać różne części News Corp, m.in. stacje Fox, wydawnictwo HarperCollins i brytyjskie tytuły koncernu. Zadaniem Unruly ma być wspomaganie News Corp w promocji i marketingu w obszarze wideo oraz mediów społecznościowych.
Unruly zatrudnia obecnie 200. pracowników w 15. oddziałach, jednak główną siedzibą firmy jest Londyn. Dlatego platforma będzie bezpośrednio odpowiedzialna przed Rebekhą Brooks, która niedawno powróciła do News Corp jako CEO spółki News UK.
- Połączenie naszego bogatego doświadczenia na rynku medialnym z ekspertami nowych technologii, którzy tworzą zespół Unruly pomoże nam w rozwoju w obszarze cyfrowym, który obecnie jest jednym z najważniejszych segmentów dla wszystkich wydawców - podkreśliła w komunikacie Brooks. - Unruly uzupełni nasze tradycyjne platformy medialne o nowe możliwości komercyjne - dodaje Robert Thomson, CEO News Corp.
Wartość transakcji zakupu Unruly przez News Corp wynosi 176 mln w gotówce i innych formach płatności. Przejęcie ma zostać sfinalizowane do końca września br. Według zapowiedzi obu partnerów kierownictwo Unruly pozostanie bez zmian.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
.webp)


Dołącz do dyskusji: News Corp kupuje za 176 mln dol. firmę Unruly od reklam wideo i w social media