Nośnik reklamowy mierzący temperaturę ciała promuje Theraflu (wideo)
W Warszawie pojawił się nośnik reklamowy citylight potrafiący za pomocą kamery termowizyjnej mierzyć temperaturę przechodniów. To część kampanii promującej markę preparatów przeciw przeziębieniu i grypie Theraflu (produkowanych przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare).
Oprócz mierzenia temperatury ciała citylight promujący Theraflu pozwala każdemu korzystającemu z niego przechodniowi zachować jego zdjęcie wykonane kamerą termowizyjną (tzw. thermo-selfie) oraz zamieścić je w social media (z tagiem #TherafluThermoscanner) lub przesłać mailowo.
- To dla nas wielka szansa na budowanie interakcji między marką a klientem w innowacyjny sposób. Zaawansowana technologia bliska jest filozofii GlaxoSmithKline Consumer Healhcare, której misją jest tworzenie innowacyjnych produktów pomagających konsumentom robić więcej, czuć się lepiej i żyć dłużej - uzasadnia tę akcję Zoltan Rantal, area marketing manager w GlaxoSmithKline Consumer Healthcare odpowiadający za pion respiratory health multisymptom w Europie Środkowo-Wschodniej.
Kampania jest prowadzona w centrum Warszawy: citylight w miniony weekend umieszczono w pasażu Wiecha, a od środy do końca lutego będzie dostępny w centrum handlowym Złote Tarasy.
Akcję przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland we współpracy z Saatchi & Saatchi Switzerland.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nośnik reklamowy mierzący temperaturę ciała promuje Theraflu (wideo)