Burger King w Finlandii zrobił sieci McDonald's "kreatywnego psikusa"
Fiński oddział Burger Kinga prowadzi akcję outdoorową, w ramach której jego produkty można zamawiać z odbiorem w restauracjach największego konkurenta, McDonald's.
Akcja outdoorowa obejmuje swoim zasięgiem stolicę Finlandii, Helsinki. Burger King zmienia tamtejsze restauracje McDonald's w swoje punkty dostaw zamówień na wynos.
Mieszkańcy Helsinek mogą bezpłatnie zamówić posiłki z Burger Kinga, pod warunkiem że odbiorą je z najbliższych restauracji McDonald's. Promocja trwała od 29 czerwca do 1 lipca. Akcja prowadzona jest we współpracy z lkalną aplikacją dostarczająca jedzenie Wolt's.


Ten "psikus" promowany jest na outdoorze w pobliżu lokali McDonald's.
- Prawie w każdej dzielnicy Helsinek jest restauracja McDonald's. Niestety, Burger King nie jest aż tak powszechny - wyjaśnia zamysł akcji Kaisa Kasila, brand manager fińskiego Burger Kinga.
Kampania prowadzona jest również w mediach społecznościowych ze wsparciem mikroinfluencerów.
Działania przygotowała agencja TBWAHelsinki.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burger King w Finlandii zrobił sieci McDonald's "kreatywnego psikusa"