SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa analityka wideo na YouTubie

Dostęp do nowych funkcji jest możliwy przełączeniu się na tak zwany „advanced mode”. Po rozwinięciu menu z lewej strony pojawiają się uporządkowane i przejrzyste funkcje, które pomagają nie tylko analizować pojedyncze wideo, ale też porównywać kilka na raz.

Foto: canva Foto: canva

W nowym menu oprócz ustawienia zakresu czasowego, w którym chcemy dokonać analizy, możemy wybrać z sekcji „Breakdown” co chcemy analizować (między innymi źródło ruchu, rodzaj treści, lokalizacje), a z sekcji „Metrics” interesujące nas statystyki takie jak liczba wyświetleń, zaangażowanych użytkowników, czas oglądania sumaryczny, średni oraz wiele innych. Dodatkowo na wszystko możemy narzucić wybrany filtr.

Zobacz: Zebraliśmy dla Was nowości w social media z maja, żebyście nie musieli szukać

Bardzo przydatną funkcją dla wielu twórców treści na YouTube będzie możliwość zapisania ustawień utworzonych raportów i korzystania z nich w dowolnym momencie. 

Ciekawą funkcją jest pokazywanie statystyk opublikowanych materiałów wideo wyłącznie z pierwszych 24 godzin od ich publikacji.

Możliwość porównywania nie tylko pojedynczych wideo, ale też całych playlist może w wielu przypadkach zaowocować ciekawymi insightami pokazującymi różnice w demografii czy zaangażowaniu odbiorców.

Twórcy nowych statystyk przekonują, że zostały przygotowane z myślą zarówno o początkujących jak i zaawansowanych i bardziej wymagających użytkownikach. Zmiany zostaną wdrożone w ciągu najbliższych kilku tygodni (nie podano dokładnej daty). 

Dołącz do dyskusji: Nowa analityka wideo na YouTubie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl