Nowa Škoda Fabia promowana w kampanii „Stylowa rewolucja”
Volkswagen Group Polska rozpoczął promocję marki samochodów Škoda Fabia w kampanii pod hasłem „Stylowa rewolucja”. Działania reklamowe realizują agencje Isobar i PHD.
Ruszyła kampania prezentująca nową generację bestsellerowego modelu marki Škoda Fabia w kampanii „Stylowa rewolucja”. Spot video kładzie nacisk na przełomowy design, który ma przyciągać spojrzenia, komfortowe wnętrze i innowacyjne technologie.
Reklama pokazuje istotę tytułowej „Stylowej rewolucji”. To przede wszystkim design, który ma przyciągać spojrzenia oraz wyposażenie i komfortowe, przestronne wnętrze. Przekonuje, że nowa Fabia dynamiczna i elegancka oraz zachwyca w każdej roli, zarówno w mieście jak i poza nim.
- Nowa generacja naszego bestsellerowego modelu Fabia to prawdziwa rewolucja – nie tylko stylistyczna. Designerskie wykończenie spotyka się tu z nowoczesnymi technologiami. Jest nie tylko dopracowana w najdrobniejszych szczegółach w warstwie wizualnej, zgodnie z najnowszym językiem stylistycznym, ale przede wszystkim bezpieczna i innowacyjna – podkreśla Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska.
Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji, digitalu, social mediach oraz w punktach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup mediów PHD Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowa Škoda Fabia promowana w kampanii „Stylowa rewolucja”
mają tańsze i zdecydowanie lepsze modele.
vacation on gozo