Nowi stowarzyszeni w SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowe agencje: Fire!, Chromatique, MPL Verbum oraz Mediacore.

Fire! to niezależna agencja event-marketingowa z Warszawy. Do grona jej klientów należą m.in. Carlsberg, Beiersdorf, McKinsey, Kruk S.A, Dr.Martens czy EA Sports.
Mediacore to agencja mediowa obecna na rynku od 2010 roku. Jest marką założycielską dla Grupy Mediacore, obejmującej również agencje Jump oraz Influenter.
MPL Verbum jest agencją działająca na rynku od 1997 roku. Dziś główny obszar działalności to programy lojalnościowe, rozwiązania wykorzystujące elementy grywalizacji, aplikacje mobilne oraz gry lojalnościowe. Od 2011 roku Verbum jest notowana na rynku New Connect na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Zobacz: Znamy przewodniczących kategorii konkursowych KTR 2024
Chromatique to agencja kreatywna, która od 14 lat świadczy usługi full service oraz tworzy zintegrowaną komunikację dla marek i firm z własną produkcją filmową in-house.
SAR zrzesza 126 podmiotów: agencje full service, mediowe, brand design & consulting, event marketingowe, interaktywne, AdTech, komunikacji i PR oraz domy produkcyjne.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: Nowi stowarzyszeni w SAR