Nowy klient MediaVest
Exim Tours, jedno z największych biur podróży na polskim rynku,rozpoczęło współpracę z domem mediowym MediaVest.
Współpraca dotyczy planowania i zakupu mediów. Exim Tours niebył dotychczas obsługiwany przez dom mediowy.
Pierwsza kampania realizowana dla nowego klienta przez MediaVestjuż się rozpoczęła. Media plan obejmuje prasę oraz radio, adziałania reklamowe pod hasłem "To jest możliwe - Wakacje za 99",dotyczą najnowszej oferty Exim Tours na 2008 r.
Aktywności operatora prowadzone będą z różnym natężeniem przezcały rok.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nowy klient MediaVest