o2.pl stawia na treści regionalne i wzmacnia redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować portal o2.pl (Grupa Wirtualna Polska). W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się prawie dwukrotnie, od marca br. na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.

o2.pl informuje o najważniejszych wydarzeniach z kraju i ze świata. Teraz mocniej skupi się również na treściach regionalnych, bliskich mieszkańcom mniejszych miejscowości. Odda im głos poprzez tworzenie ulicznych sond, wywiadów, materiałów o lokalnych rynkach, z wypowiedziami mieszkańców na temat bieżących kwestii życia codziennego. To podejście zgodne z nowym hasłem „Blisko ludzi”.
Zmiany w portalu o2.pl
- Polska jest wszędzie: w modnej restauracji w dużym mieście i na skwerku w małej miejscowości. Chcemy być jak najbliżej Polaków, ich codziennego dnia: robić z nimi zakupy na osiedlowym bazarku albo w popularnym dyskoncie, łowić z nimi ryby, sprzedawać samochód albo grillować w majówkę. Chcemy z nimi rozmawiać, prezentować ich głos, a jednocześnie zapewnić im rozrywkę. I informować o najważniejszych wydarzeniach, bo od tego przede wszystkim jesteśmy - mówi Jacek Stańczyk, szef redakcji o2.pl.
Czytaj także: WP z nowym szefem obszaru technologii
Na łamach o2.pl pojawią się treści poradnikowe- redakcja odpowie na pytania dotyczące m.in. dbania o zdrowie, prowadzenia osobistego budżetu czy gospodarstwa domowego w specjalnej sekcji na Stronie Głównej „Jak żyć”. Cykl „Gotowi na lato” zainspiruje użytkowników w tematach związanych z przygotowaniem domu czy mieszkania do nadchodzącego sezonu. Podpowie, jak zadbać o ogród, jak zacząć uprawiać rośliny, urządzić bądź odnowić balkon lub taras i wiele innych związanych z wiosennymi porządkami tematów. Dla miłośników grillowania, o2.pl wspólnie z serwisem Pyszności.pl, planuje cykl „Pyszne lato”, w którym użytkownicy, poprzez głosowanie, będą decydowali jaki przepis zostanie przygotowany w formie wideo.
Czytaj takżE: Interia wyprzedziła Onet w sporcie
Serwis pozostanie jednocześnie miejscem pełnym rozrywki, quizów, krzyżówek i newsów ze świata show-biznesu. Ponadto rozbudowuje ofertę redakcyjną dla użytkowników korzystających z jego poczty e-mail, a także otwiera się na współpracę content marketingową z nowymi klientami, którzy szukają powierzchni do promowania swoich produktów i usług.
Od 1 marca redakcją kieruje Jacek Stańczyk. Wraz z Anetą Gajdą, business ownerką, odpowiedzialni są za realizację nowej strategii. Cały zespół redakcyjny liczy już ponad 30 osób, pracujących w różnych częściach Polski. Dodatkowo redakcja będzie realizować autorskie cykle tematyczne i jest otwarta na współpracę z indywidualnymi twórcami.
o2 to serwis blisko ludzi. Informuje o bieżących kwestiach - pieniądzach, zakupach, rozrywce, wiadomościach lokalnych, czyli o wszystkim, czym żyje Polska.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: o2.pl stawia na treści regionalne i wzmacnia redakcję