Obsessive klientem OX Media
Obsessive - marka produkującą bieliznę - dołączyła do grona klientów agencji OX Media.
W ramach współpracy, OX Media odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji opartej na user generated content, czyli treściach tworzonych przez użytkowników. Strategia będzie wdrażana w mediach społecznościowych na rynku polskim oraz zagranicą (na Facebooku i Instagramie).
Wizerunek marki oparty jest o archetyp Jestra, łączący w sobie radość z życia, wspólnych przeżyć we dwoje, z figlarnością, bezpośredniością i przymrużeniem oka. Hasło brandu to #RazemLepiej, które ma zachęcić do przełamywania barier w związku.
Nowa strategia marki uzupełniona została o key visual.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Obsessive klientem OX Media