„Odkryj, co może zboże” w reklamie nowych płatków Lubella (wideo)
Startuje kampania promująca cztery nowości w ofercie płatków Lubella (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy marketingowe Brainbox i Mindshare Polska.

W zabawnym, animowanym filmie zostały zaprezentowane nowości produktowe marki. W kolorowym spocie, opartym o ciąg wydarzeń, ciągle coś się dzieje. Pokazano po kolei wszystkie opakowania płatków zbożowych w otoczeniu animacji nawiązujących do właściwości poszczególnych produktów.
Kampania obejmuje emisję reklam w wybranych stacjach telewizyjnych. Za jej kreację odpowiada agencja Brainbox, media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare Polska.
Marka Lubella równolegle wspierana jest loterią konsumencką, w której premiuje zakupy produktów tej marki.
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: „Odkryj, co może zboże” w reklamie nowych płatków Lubella (wideo)