„Odkryj magię oczekiwania na Święta” w kampanii Milki
Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Milka (produkowanych przez Mondelez Polska). Za przygotowanie i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na Święta”, odpowiadają firmy marketingowe Carat, Sarigato, Event Factory, Liquid Thread i Big Picture.

Głównym elementem kampanii będzie kalendarz adwentowy, dostępny w dwóch wersjach graficznych. Ponadto do sprzedaży trafią okolicznościowe słodycze marki Milka: figurki (Mikołaj Milka i Bałwanek Milka), czekoladki Milka Mini Snow Balls, oraz kule śnieżne z kremem waniliowym w środku Milka Snow Balls (także w wersji Oreo).
- Z okazji nadchodzącej Gwiazdki Milka po raz kolejny zachęca do odkrywania magii oczekiwania na Święta. Kampania jest elementem długofalowej strategii, której celem jest m.in. wsparcie flagowego produktu z portfolio marki, czyli kalendarza adwentowego. Dotychczasowe działania promocyjne zyskają nową odsłonę. Na konsumentów czekać będzie moc atrakcji i nowości z sezonowej oferty - komentuje Łukasz Kozłowski, brand manager Milki.
Działania reklamowe obejmują telewizję i kina (spot), internet (spoty na platformach VoD i YouTubie, reklamy na Facebooku), outdoor (citylighty) oraz sklepy mało i wielkoformatowe (stojaki prepackowane i materiały POSM). Ponadto odbędzie się cykl eventów promocyjnych w galeriach handlowych w Warszawie, Łodzi, Kielcach, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Bydgoszczy i Gdyni.
Kreację kampanii przygotowała agencja Sarigato, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat. Za działania w social media odpowiada agencja Liquid Thread, za realizację eventów - agencja Event Factory, a za działania PR - agencja Big Picture.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Odkryj magię oczekiwania na Święta” w kampanii Milki