SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Na TikToku najbardziej angażujący Kanał Zero

W maju tytuł najbardziej angażującego profilu na TikToku zgarnęło OficjalneZero – wynika z najnowszej analizy firmy Sotrender. Polsat zdeklasował wszystkich liczbą opublikowanych postów, zaś najbardziej angażował film opublikowany przez TTV. 

screen screen

Na podium największych kont na TikToku w maju obyło się bez zmian, ale nie bez ruchu.

Profil Łączy nas piłka zwiększył liczbę obserwujących o 100 tys. i umocnił się na pierwszej pozycji. Dom Genzie nie zanotował wzrostu, ale i tak zachował drugą lokatę. Z kolei Netflix nadrabia straty do lidera – przyciągnął w maju aż 100 tys. nowych obserwujących.

Trzecią najszybciej rosnącą marką w czołówce był Red Bull Polska, który zanotował wzrost o 37 tys. followersów. Przełożyło się to również na sukcesy w pozostałych rankingach.



Oficjalne Zero nowym liderem zaangażowania

W maju to Oficjalne Zero zgarnęło tytuł najbardziej angażującego profilu – zebrało aż 6,02 mln interakcji. Co ważne: cały wynik pochodził z działań organicznych. W porównaniu do kwietnia oznacza to wzrost aż o 2,68 mln.

Polsat spadł na drugie miejsce z wynikiem 4,25 mln interakcji. Na trzecim miejscu znalazł się Onet – również z w pełni organicznym wynikiem na poziomie 2,66 mln.

Za nimi uplasowały się Netflix i Goniec.pl – oba profile wyraźnie przyspieszyły dzięki działaniom sponsorowanym. Netflix zwiększył swoje zaangażowanie o 1,79 mln, a Goniec o 1,74 mln.

Polsat zasięgowo zbliża się do Lidla

Lidl Polska nadal dominuje pod względem wyświetleń – zanotował ich 143 mln. To wciąż bardzo mocny wynik, choć o 30 mln niższy niż w kwietniu. Polsat z kolei zwiększył swój wynik o 31 mln i łącznie osiągnął 106 mln wyświetleń, co mocno zbliżyło go do lidera. Oba profile publikowały treści sponsorowane, ale warto zauważyć, że w przypadku Polsatu był to tylko jeden post.

Podium zamknęło OficjalneZero, które także zrobiło krok naprzód – 72 mln wyświetleń i wzrost o 35 mln.

Trzecim kontem o największym wzroście liczby odtworzeń był Netflix, który zyskał aż 53 mln dodatkowych wyświetleń w porównaniu do kwietnia.

Wśród profili z największymi zasięgami dominowały treści sponsorowane, natomiast profile z najwyższym zaangażowaniem bazowały w większości na działaniach organicznych.

Z kolei profil „Super Expressu”, nieuwzględniony w poniższych rankingach, zyskał w maju 55 tys. nowych followersów, a opublikowane na nim materiały zanotowały 129 mln odtworzeń i 5,03 mln interakcji użytkowników.


Polsat mocno przyspieszył – publikując ponad pół tysiąca postów

Pod względem liczby publikacji Polsat zdeklasował wszystkich – opublikował aż 557 postów, czyli o 134 więcej niż w kwietniu.

Na drugie miejsce awansowało Oficjalne Zero, które opublikowało 265 filmów. Trzecie miejsce zajęła stacja TTV z 228 postami, mimo że w porównaniu z kwietniem zmniejszyło swoją aktywność.

Znaczący wzrost liczby opublikowanych materiałów zanotował Świat Gwiazd – dodając ich o 113 więcej niż w kwietniu, wskoczył na piąte miejsce w rankingu aktywności.

Wideo Stream Max Polska oglądano najchętniej

Jeśli spojrzymy nie na całe konta, a na pojedyncze posty, liderem pod względem liczby odtworzeń zostaje Stream Max Polska. Ich najczęściej oglądane wideo przekroczyło 16 mln wyświetleń. W zestawieniu TOP6 aż trzykrotnie pojawiło się też KFC. 

Mimo wszystko, liczby w maju były dużo niższe niż w kwietniu. Żaden z majowych postów nie zbliżył się do wyniku lidera z poprzedniego miesiąca (ponad 24 mln).
 

Film TTV angażował najbardziej

Pod względem Activity Index najlepszym materiałem okazał się film opublikowany przez stację TTV - “Nasi w mundurach”. Na podium znalazły się również dwa posty z profilu Netflix Polska.

W odróżnieniu od kwietnia, konkurencja w czołówce była bardziej wyrównana. Żaden post nie przekroczył granicy 600 tys. punktów Activity Index, która miesiąc wcześniej została przełamana przez TVP Sport.

Warto spojrzeć, jak rozkładały się źródła wyników. W rankingu najczęściej oglądanych postów niemal wszystkie treści były sponsorowane. Z kolei w zestawieniu tych najbardziej angażujących dominowały działania wyłącznie organiczne.
 

Dołącz do dyskusji: Na TikToku najbardziej angażujący Kanał Zero

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Media Insider
Przy takiej analizie chyba warto wskazać na pewną anomalię/sezonowość dotycząca Kanału Zero, a mianowicie to, że szef żadnego innego medium tik tokowego nie kandydował w wyborach na prezydenta Polski
6 0
odpowiedź
User
kolis
Wiele znanych osób ma po kilka mln obserwujących, ale oczywiście ten ranking ich nie widzi. A to oni są głównym celem reklamodawców, a nie jakieś portaliki niepotrafiące dobić nawet do miliona.
4 0
odpowiedź
User
Grzech
Sensacja, tanie, szokujące treści. Wszystko podane w przeważnie głupi, prześmiewczy sposób.
To są treści przeważnie najgorszej jakości nawet jeśli zahaczają o prawdziwe wydarzenia to KZERO dokonuje często manipulacji
6 1
odpowiedź