Omoda & Jaecoo partnerem Projektu Plaża w TVN
Marka samochodów Omoda&Jaecoo została partnerem Projektu Plaża w TVN 2025. W ramach współpracy zaprasza do swoich stref w nadmorskich miasteczkach. Producent nowoczesnych i luksusowych SUV-ów „wjedzie” na polskie plaże, pokazując, jak nowoczesne technologie łączą się z wakacjami.

W lipcu, auta marki Omoda&Jaecoo będzie można znaleźć w dwóch miasteczkach wakacyjnego Projektu Plaża TVN: w Świnoujściu (6-7 lipca), a następnie w Kołobrzegu (26-27 lipca). W obu lokalizacjach, na plaży – w ramach większego projektu i wśród innych atrakcji – stanie strefa marki dostępna dla wszystkich. Będzie tam można obejrzeć model Omoda 9 Super Hybrid, zagrać na symulatorach sportowych czy w Cornhole, odebrać plażowy upomine. W niewielkiej odległości od strefy i plaży marka udostępni natomiast modele Omoda 9 Super Hybrid i Jaecoo 7 Super Hybrid do jazd testowych.
Wsparciem billboardy sponsorskie
Wydarzeniom stacjonarnym towarzyszyć będzie kampania telewizyjna – marka pojawi się w 8-sekundowych billboardach sponsorskich wokół programu „Dzień Dobry TVN”.
Obecność w ramówce śniadaniowego pasma to kolejne działanie, będące częścią szerszej strategii obecności Omoda & Jaecoo w mediach ogólnopolskich. Cała kampania wpisuje się w szereg działań mających na celu budowanie rozpoznawalności wśród odbiorców oraz przybliżenia produktu Klientom.
W ramach współpracy z programem „Dzień Dobry TVN” przewidziano również spotkania z ekspertami, którzy w antenowych wejściach poruszą temat komfortu premium i technologii, w kontekście nowoczesnej mobilności oraz wakacyjnego podróżowania.
Dołącz do dyskusji: Omoda & Jaecoo partnerem Projektu Plaża w TVN