Opcom będzie promować w internecie Szlachetną Paczkę
Agencja reklamowa Opcom po wygranym przetargu zajmie się kampanią e-marketingową wspierającą akcję charytatywną Szlachetna Paczka.
Agencja Opcom wygrała przetarg na opracowanie strategii i realizację działań kampanii e-marketingowej dla Szlachetnej Paczki. Zajmie się też przygotowaniem strony internetowej poświęconej 15-leciu działania tej akcji.
Szczegółów dotyczących liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu nie ujawniono, podobnie jak i terminu zaplanowanej kampanii (jej finał jest organizowany corocznie przed Bożym Narodzeniem).
W zeszłorocznej kampanii do udziału w Szlachetnej Paczce zachęcali polscy skoczkowie. Działania te przygotowały i realizowały Alvernia Studios, VML Poland, NoLabel, Mrufka i AudioNetwork.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Opcom będzie promować w internecie Szlachetną Paczkę