Oppo Polska klientem House of Hype
Warszawski dom kreatywny House of Hype pracuje dla producenta smartfonów Oppo Polska.

Producent urządzeń mobilnych Oppo Polska rozpoczął współpracę w zakresie działań reklamowych w social media oraz współpracy influencerskiej z agencją House of Hype.
Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę w zakresie komunikacji social mediowej, współpracę z influencerami oraz projekty specjalne.
Po stronie Oppo współpracę z agencją koordynuje Maciej Wronecki, digital marketing manager. Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiadają Rafał Janik (nfluencer marketing project manager) oraz Daniel Portka (senior strategy manager).
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Oppo Polska klientem House of Hype