House of Hype obsługuje drogerie Natura w social mediach
Do grona klientów agencji House of Hype dołączyła sieć drogerii Natura.
Od początku roku dom kreatywny House of Hype odpowiada za przygotowywanie stałej komunikacji w social mediach, dobór influencerów i działania niestandardowe w obrębie kanału digital marki.
- Stworzyliśmy ideę i strategię komunikacji wraz z key visual w oparciu o założenia takie jak: podnoszenie świadomości w zakresie ochrony środowiska, proekologiczne zachowania oraz naturalne produkty i kosmetyki do pielęgnacji. Razem stawiamy na naturę - mówi Kevin Mglej CEO House of Hype.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: House of Hype obsługuje drogerie Natura w social mediach