Opus B zaprojektowało markę Dobre Menu
Krakowska agencja reklamowa Opus B przygotowała identyfikację rynkową marki dań gotowych Dobre Menu. Firma stworzyła nazwę, projekt graficzny logo oraz linie 10 opakowań.
Przygotowane przez Opus B nazwa, projekt graficzny logo oraz linie 10 opakowań mają podkreślać wysokie walory tych potraw. Służą temu wykorzystane w kreacji opakowań kolory: biel tła i zdecydowanie różniące się barwy identyfikujące poszczególne produkty oraz apetyczne aranżacje zdjęć.

Identyfikacja słowno-graficzna marki Dobre Menu została zrealizowana przez dział agencji Opus B zajmujący się brand designem na zlecenie firmy Krzyżanowscy wprowadzającej nową linię dań gotowych.
Inne
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Opus B zaprojektowało markę Dobre Menu