Golenie bez stresu reklamuje ofertę z CyberTarczą w Orange dla Firm (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange dla Firm jest promowana oferta Orange Love z usługą CyberTarcza i Samsungiem Galaxy S9. Akcję przygotowały agencja Havas Warsaw i dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Spot z kampanii pokazuje, jak fryzjer golący klienta brzytwą dostaje powiadomienia na smartfonie. Może przeglądać je bez stresu, ponieważ dzięki usłudze CyberTarcza jest chroniony przed różnymi zagrożeniami internetowymi.
Reklama podkreśla, że w kilka ofertach w ramach Orange dla Firm, m.in. Orange Love dla Firm, CyberTarcza jest dostępna dla maksymalnie trzech kart SIM za 6,49 zł netto miesięcznie. Ponadto nowy klient przy podpisaniu 24-miesięcznej umowy na plan Dla Firm z Multipakiem XXL może kupić Samsunga Galaxy S9 - za 249 zł na start, a potem 50 zł netto miesięcznie.
Działania reklamujące Orange dla Firm obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Havas Warsaw, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Golenie bez stresu reklamuje ofertę z CyberTarczą w Orange dla Firm (wideo)