Robert Górski bez kresu w górach reklamuje Orange na kartę (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Orange na kartę z udziałem artystów kabaretowych Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka. W akcji promowany jest wariant usługi za 15 zł miesięcznie.

Spot z nowej kampanii Orange na kartę pokazuje Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka podczas zimowej wycieczki w góry. Cieślak narzeka na zimno, natomiast Górski zachwyca się widokami i zapewnia, że może tu zostać bez kresu.
Reklama podkreśla, że w Orange na kartę po doładowaniu za 15 zł użytkownik może korzystać przez 31 dni z nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów do wszystkich sieci krajowych oraz 15 GB pakietu internetowego.
Poprzednia kampania reklamowa Orange na kartę z udziałem Górskiego i Cieślaka była prowadzona jesienią ub.r.
Działania reklamowe Orange Polska obejmują m.in. telewizję, internet oraz outdoor.
Za kreację reklam Orange na kartę odpowiada agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Warszawa.
Na koniec września Orange Polska było 4,92 mln aktywnych kart SIM w modelu prepaidowym, o 1,8 proc. mniej niż rok wcześniej.
W trzecim kwartale ub.r. Orange Polska zanotował spadek przychodów rok do roku o 2,7 proc. do 2,8 mld zł, i 742 mln zł zysku EBITDAaL po uwzględnieniu kosztów leasingu. Liczba klientów pakietów konwergentnych wyniosła ponad 1,4 mln, a użytkowników z usług telewizyjnych - 1 mln użytkowników.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Górski bez kresu w górach reklamuje Orange na kartę (wideo)