Właściciel marki 4F chce kupić Simple
Spółka Gino Rossi podpisała list intencyjny ze spółką OTCF, właścicielem marki odzieży sportowej 4F dotyczący sprzedaży 100 proc. akcji Simple Creative Products. OTCF zapłaci spółce 1 mln zł zaliczki na poczet zakupu akcji.
Strony ustaliły, że ostateczna treść dokumentacji transakcyjnej zostanie uzgodniona w ciągu 30 dni. Gino Rossi poinformowała ponadto, że podpisanie listu intencyjnego z OTCF nie ma wpływu na negocjacje toczące się dotychczas w sprawie sprzedaży 100 proc. akcji Simple Creative Products SA z Monnari S.A. Obie te firmy są obecnie na etapie uzgodnienia porozumienia dotyczącego spłaty zobowiązania Simple CP SA wobec Miss Class Sp. z o.o. w wysokości 4 mln zł. Rozmowy prowadzą od kilku miesięcy. Monnari zaproponowała kwotę 12 mln zł za 100 proc. akcji oraz zadłużenie Simple Creative Products.
Spółka OTCF zajmuje się produkcją i sprzedażą odzieży sportowej i akcesoriów dla konsumentów oraz dla sportu zawodowego. Jest właścicielem takich marek, jak 4F, 4F Junior oraz Outhorn, a także multibrandowe sklepy sportowe 4Faces. Z kolei Gino Rossi zarządza markami Gino Rossi i Simple Creative Products.
Kilka dni temu spółka Gino Rossi poinformowała o zawarciu umowy ze spółką CCC. Na jej mocy ta druga będzie sprzedawać buty i torby Gino Rossi w Polsce i za granicą, zajmie się też dystrybucją i reklamą marki.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Właściciel marki 4F chce kupić Simple