Partner of Promotion wypromuje Pepsi, Mirinda, 7UP, Rockstar, Mountain Dew i Lipton Ice Tea
Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę marek Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Light, Pepsi Twist, Mirinda, 7UP, Rockstar, Mountain Dew oraz Lipton Ice Tea, należących do kategorii bezalkoholowe napoje gazowane z portfolio Pepsi-Cola General Bottlers Poland.
Agencja będzie odpowiedzialna za PR produktowy oraz obsługę potencjalnych sytuacji kryzysowych.
Partner of Promotion będzie wspierać aktywacje produktowe oraz prowadzić stałe biuro prasowe dla wszystkich marek.
Współpraca rozpocznie się od wsparcia multibrandowego projektu Raz, Dwa, Mix 2016.
Obsługą nowego klienta zajmie się zespół pod nadzorem Agnieszki Jędrzejczyk-Wojciechowskiej, account director.
Strony nie ujawniają na jaki okres zawarto umowę.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion wypromuje Pepsi, Mirinda, 7UP, Rockstar, Mountain Dew i Lipton Ice Tea