„Perfekcyjna z natury” w świątecznej kampanii Finlandia Vodka
Pod hasłem „Perfekcyjna z natury” trwa świąteczna kampania reklamowa Finlandia Vodka. Akcję obejmującą BTL przygotowała i realizuje agencja Focus Media Group.
W prowadzonej od 15 grudnia kampanii reklamowej Finlandia Vodka wykorzystywany jest layout oparty na motywie płatków śniegu. Przekaz pod hasłem „Perfekcyjna z natury” jest skierowany do osób w wieku 20-50 lat mieszkających w średnich i dużych miastach.
Akcja prowadzona w sklepach sieci Real, Carrefour, Makro, Alma i Bomi obejmuje zarówno nośniki off tradowe (owijki standy, ulotki), jak i on tradowe (plakaty, standy do menu). Kreację kampanii – zaplanowanej do 15 stycznia – przygotowała agencja Focus Media Group, która również zajmuje się realizacją wszystkich działań.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Perfekcyjna z natury” w świątecznej kampanii Finlandia Vodka