PGE podkreśla w reklamach, ile klienci oszczędzą dzięki rządowej tarczy
W nowej kampanii PGE Polska Grupa Energetyczna podkreśla, że w ramach wsparcia Rządowej Tarczy Solidarnościowej w 2023 roku przekaże łącznie 10 mld zł.
W reklamach podkreślane są oszczędności w rachunkach za prąd, które dzięki Rządowej Tarczy Solidarnościowej mogą uzyskać gospodarstwa domowe oraz rolnicy.
- Dzięki środkom przekazanym przez PGE każda rodzina w Polsce w 2023 roku zaoszczędzi na swoich rachunkach za prąd ok. 2 tys. zł rocznie, osoby niepełnosprawne ok. 2,6 tys. zł, a duże rodziny i rolnicy nawet 3 tys. zł - wylicza Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Akcja reklamowa ruszyła 1 czerwca, obejmuje telewizję, internet i outdoor.
Większościowym akcjonariuszem PGE jest Skarb Państwa, ma 60,86 proc. akcji. W ub.r. grupa PGE zanotowała wzrost przychodów z 73,43 do 84,75 mld zł, a jej zysk netto zmalał z 3,94 do 3,39 mld zł.

Teraz spot, wcześniej SMS-y
PGE po raz kolejny w tym roku wykorzystuje w swoich działaniach marketingowych rządową Tarczę Solidarnościową. Pod koniec stycznia firma wysyłała swoim klientom wiadomości SMS w których informowała, że na niższe rachunki za prąd wpłynęła rządowa Tarcza Solidarnościowa.
W sieci publikowano wówczas skriny wysyłanych przez Grupę PGE sms-ów do klientów o treści "Rachunki za prąd w 2023 roku w gospodarstwach domowych są mniejsze o 2-3 tys. dzięki rządowej Tarczy Solidarnościowej".
Wiadomości spotkały się z krytyką niektórych dziennikarzy i publicystów . Dlaczego firma @Grupa_PGE spamuje mi telefon rządową propagandą? - zapytał publicysta Łukasz Warzecha. - Nie wyrażałem w żadnym momencie zgody na korzystanie w ten sposób z mojego numeru telefonu. Chyba powinien się tym @UODOgov_pl zainteresować?- dodał.
Grupa PGE tłumaczyła wówczas, że wysyłane wiadomości tekstowe są częścią kampanii informacyjnej dla klientów indywidualnych, poświęconej cenom za energię i zasadom rozliczeń w 2023 r. W ramach kampanii w 62 Biurach Obsługi Klienta spółka zamieściła plakaty informacyjne, a w call center PGE można usłyszeć informacje o zasadach rozliczeń za energię w 2023 roku.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: PGE podkreśla w reklamach, ile klienci oszczędzą dzięki rządowej tarczy