PKO BP w pamięci reklamuje oszczędzanie na „najdłuższe wakacje życia” na emeryturze (wideo)
W nowej kampanii reklamowej PKO Bank Polski zachęca do skorzystania z jego usług pozwalających odkładać pieniądze na emeryturę. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB & Tribal, OS3, Value Media i Universal McCann.

Nowy spot PKO BP pokazujący organizm przykładowego klienta rozgrywa się w pamięci osoby, która przeszła już na emeryturę. Składniki organizmu przeglądają jej wspomnienia, m.in. dziennik z okresu pracy, w czasie którego osoba oszczędzała na później, dzięki czemu obecnie ma „najdłuższe wakacje życia”, pokazywane w ostatnim ujęciu.
Reklama zachęca do regularnego odkładania na emeryturę nawet drobnych kwot poprzez usługi oferowane przez PKO BP: fundusze inwestycyjne, towarzystwo emerytalne i ubezpieczenia.
Z kolei w reklamach produktowych prezentowane jest promocyjne oprocentowanie w wysokości 5 proc. obowiązujące na lokacie Kapitał na Marzenia do końca br. (w wariancie depozytowym, pod warunkiem systematycznego oszczędzania i posiadania konta osobistego w PKO BP). Promocja dotyczy lokat otworzonych do 14 sierpnia.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
W poprzedniej reklamie PKO BP, pokazującej scenkę w kręgosłupie, promowane było Konto za Zero (zobacz szczegóły). Różne części organizmu klientów są scenerią spotów banku od ponad roku
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne), internecie (portale główne, serwisy finansowe, mailingi, Google), outdoor (siatki wielkoformatowe) oraz oddziały PKO BP (oznakowanie witryn, materiały BTL i maski bankomatowe). Potrwa do 26 lipca.
Kreacją reklam pozainternetowych zajęła się agencja DDB & Tribal, a internetowych - agencja OS3. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann (media pozainternetowe) oraz Value Media (internet).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: PKO BP w pamięci reklamuje oszczędzanie na „najdłuższe wakacje życia” na emeryturze (wideo)
A może ktoś wie kto występuje na tej reklamie ?