PKP Intercity ruszyło z nową ofertą biletów Promo. System szybko padł
Od czwartku 5 maja spółka PKP Intercity wprowadziła dynamiczne taryfy na wszystkie swoje połączenia. Dla pasażerów oznaczać to ma więcej możliwości zakupu przejazdu w promocyjnej cenie. Polacy ruszyli do poszukiwania tańszych biletów i w czwartek popołudniu system na stronie PKP Intercity przez pewien czas nie działał prawidłowo.

- Obecnie odnotowujemy zwiększony ruch w naszym systemie sprzedaży. Prosimy powtórzyć próbę za kilka minut lub w późniejszym terminie. Zachęcamy też do sprawdzenia innych form zakupu biletu – aplikacji IC Mobile Navigator bądź na www.bilkom.pl otwiera się w nowym oknie. Prowadzimy prace mające na celu zwiększenie wydajności systemu - podano w komunikacie na stronie PKP Intercity, który wyświetlał się po próbie wyszukania połączenia.

Późnym popołudniem system ponownie pozwalał na zakup biletów. Poprosiliśmy PKP Intercity o komentarz dot. awarii, ale na razie nie dostaliśmy odpowiedzi.
Nowa oferta Promo w pociągach PKP Intercity
Od 5 maja oferta Promo zaczęła obowiązywać w pociągach kategorii InterCity (IC) i Twoich Linii Kolejowych (TLK) i zastąpiła dotychczasową – Wcześniej. PKP Intercity stworzyła w ten sposób jednolity system, ponieważ od lata 2021 r. Promo działa już w pociągach ekspresowych, czyli połączeniach kategorii Express InterCity Premium (EIP, czyli Pendolino) oraz Express InterCity (EIC). Nie zmieniają się ceny bazowe, od których będą naliczane zniżki.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jakie-wyniki-finansowe-telewizja-polska-dane-za-2021-rok-ile-zarabia-jacek-kurski ##
Teraz dostępność poszczególnych biletów promocyjnych nie zależy od wyprzedzenia, z jakim pasażer kupi bilet, na czym bazowała oferta Wcześniej, a od popularności danego pociągu. PKP Intercity zarządza liczbą promocyjnych biletów w poszczególnych progach cenowych w zależności od m.in. prognozowanej frekwencji, tras przejazdu czy godzin odjazdu.

- Zadaniem proponowanych przez nas promocji jest zaoferowanie pasażerom realnej korzyści, która zachęci ich do wyboru pociągu zamiast innego środka transportu. W tym przypadku to podróż w jak najlepszej cenie. Nowa oferta Promo tworzy jednolity, ogólnodostępny system promocji dla pasażerów wszystkich pociągów PKP Intercity. Daje również duży wachlarz możliwości przy wyborze połączenia – czasami wystarczy wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet. Tego typu rozwiązania są powszechne na zachodzie Europy – tłumaczył pod koniec kwietnia Tomasz Gontarz, członek zarządu PKP Intercity.
PKP zachęca: "Zostań łowcą promo"
PKP Intercity zachęca do poszukiwania promocji biletowych pod hasłem "Zostań łowcą promo". W wyszukiwarce biletów na stronie PKP Intercity pojawił się suwak za pomocą którego możemy określić maksymalną cenę biletu, którą jesteśmy w stanie zapłacić.
Przed wprowadzeniem nowej oferty PKP wskazywało, że np. najtańszy bilet w promocji na trasie z Warszawy do Krakowa będzie kosztować 19 zł, podczas gdy w zwykłej cenie ta relacja wyceniona jest na 68-73 zł.
Warto jednak dodać, że teraz na popularnych trasach zapłacić trzeba będzie więcej za połączenia np. w piątki i niedziele, gdy w związku z weekendowymi wyjazdami liczba pasażerów jest większa. Taniej może być natomiast np. w środy czy czwartki.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: PKP Intercity ruszyło z nową ofertą biletów Promo. System szybko padł