Media Strategy Warsaw zajmie się audytem mediowym dla PKP Intercity
Spółka PKP Intercity rozpoczyna dwuletnią współpracę z Media Strategy Warsaw. Firma ta zajmie się m.in. doradztwem oraz audytem mediowym spółki.
PKP Intercity na przełomie maja i czerwca br. ogłosiło przetarg na usługi doradcze oraz audyt mediowy. Media Strategy Warsaw było jedyną firmą, która złożyła w nim ofertę. Głównym i jedynym kryterium wyboru oferty była cena.
Przewoźnik nie ujawnił, jaką stawkę zaproponowała Media Strategy Warsaw. Będzie współpracować z agencją przez 24 miesiące od podpisania umowy.
Do zadań audytora należeć będzie m.in. doradztwo i merytoryczna ocena propozycji kampanii przedstawionych PKP Intercity przez dom mediowy, bieżąca weryfikacja efektywności kampanii reklamowych, audyt zrealizowanych kampanii (weryfikacja zasięgów, rozliczenie prowizji, weryfikacja finansowa itp.) oraz wsparcie przygotowań do przetargu na obsługę mediową, pomoc w wyborze agencji mediowej.
Obsługą reklamową PKP Intercity zajmują się obecnie agencje Publicis Poland i Agencja Warszawa (w internecie), a obsługą mediową Value Media (Group One). Od początku maja przewoźnik promuje się kampanią pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”.
 
                     Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
                                     
                                     
                                     
                     
                     Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”     Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?     Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?     Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu      Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku     
                         
                         
                        
Dołącz do dyskusji: Media Strategy Warsaw zajmie się audytem mediowym dla PKP Intercity
Kolejarze i Kolejarki za parę miesięcy się ockną że i tak nic im to nie daje, kasa wyrzucona w błoto (nawet jeśli zwyczajowo nieduża) - no a ich dane wpadły do poolu i służą mamieniu innych..
Znam tą historię - na szczęście moja ówczesna organizacja (nawet Dz. Zakupów) ogarnęła się już po 3 miesiącach że to nic nie warte