Roksana Węgiel reklamuje Junior Box w Play (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zaczęła kampanię promującą nową wersję zestawu Junior Box. W reklamach występuje piosenkarka Roksana Węgiel.

W kampanii reklamowany jest zestaw Junior Box obejmujący smartfon Huawei Y6 2018 i sportową opaskę Huawei Color Band A2. Jest on dostępny za 2 zł w ofercie Elastyczna Formuła Mix M z 12 doładowaniami za 40 zł oraz kolejnymi 12 za 80 zł.
W spocie Roksana Węgiel, zwyciężczyni pierwszej edycji „Voice Kids” w TVP2 i Eurowizji Junior w ub.r., śpiewa swój przebój „Anyone I Want To Be”.
Jednocześnie Play promuje wprowadzoną właśnie ofertę Play Now TV, w kampanii występują Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi.
Natomiast Roksana Węgiel od początku kwietnia reklamuje artykuły szkolne St.Right.
Aktywności reklamowe sieci Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji. Za kreację reklam ATL-owych operatora odpowiada agencja Grandes Kochonos, za reklamy BTL-owe i aktywności w internecie - agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
W ub.r. Play Communications zanotował wzrost wpływów operacyjnych o 2,5 proc. do 6,84 mld zł oraz 744,6 mln zł zysku netto (wobec 387,3 mln zł rok wcześniej). Na koniec grudnia sieć Play miała 12,65 mln aktywnych klientów, w tym 8,98 mln abonentów.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Roksana Węgiel reklamuje Junior Box w Play (wideo)
Niestety w reklamie zdecydowanie przesadzili z makijazem - wyglada momentami jakby miala z 10 lat wiecej...