Kolejna gwiazda muzyki reklamuje Play na Kartę
W nowej kampanii reklamowej Play na Kartę występuje Smolasty. To kolejna gwiazda muzyk promująca tę ofertę.
W spocie Play na Kartę Smolasty śpiewa fragmentu swojego przeboju „Duże oczy”. Jest pokazywany na ekranach olbrzymich smartfonów umieszczonych w przestrzeni miejskiej.
Kampania podkreśla, że w Play na Kartę od 35 zł miesięcznie można korzystać bez limitu danych z internetu w standardzie 5G. reklamy zaznaczają też, że Play to sieć, do której najwięcej klientów przenosi swoje numery (według danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej z pierwszego kwartału br.).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na początku br. Play na Kartę reklamowała Agnieszka Chylińska, a w ub.r. - m.in. Daria Zawiałow, Dawid Kwiatkowski i Mrozu. Natomiast w poprzedniej kampanii Play, promującej ofertę abonamentową, wystąpił aktor Adam Woronowicz.
Z kolei Smolasty od jesieni ub.r. reklamuje parówki Tarczyński.
CZYTAJ TEŻ: Orange poskarżył się na reklamę Play. Co zdecydowała KER?
Działania reklamowe Play są realizowane m.in. w telewizji, internecie i outdoorze. Za obsługę komunikacji marketingowej telekomu odpowiadają agencje Plej (kreacja reklam ATL- BTL-owych), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).
Grupa kapitałowa Play, do której od dwóch lat należy UPC Polska, w czwartym kwartale ub.r. zwiększyła przychody o 3,4 proc. do 2,52 mld zł, a jej zysk EBITDAaL zmalał z 945 do 815 mln zł. Operator osiągnął wzrost liczby klientów usług stacjonarnych i abonentów usług mobilnych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kolejna gwiazda muzyki reklamuje Play na Kartę