Sarsa reklamuje Play na Kartę z YouTube’em bez zużycia pakietu internetowego (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci Play z udziałem piosenkarki Sarsy. Akcja wspiera promocję w Play na Kartę dotyczącą YouTube’a.

W ramach promocji w wybranych ofertach Play na Kartę do końca września można korzystać z osobnego pakietu 100 GB przeznaczonego na aplikację mobilną YouTube’a. Promocja obowiązuje w Polsce, można ją aktywować w aplikacji Play24.
Spot reklamujący tę ofertę pokazuje, jak Sarsa wykonuje fragment swojego hitu „Zakryj” oraz w punkcie sprzedaży Play dostaje starter Play na Kartę.
Sarsa wystąpiła już wcześniej w kampanii Play na Kartę. W 2017 roku reklamowała wakacyjną promocję z internetem i Tidalem bez dodatkowych opłat.
Obecnie Play prowadzi też kampanię promującą nową taryfę abonamentową Homebox, w reklamach występuje piłkarz Krzysztof Piątek. W poprzedniej akcji marketingowej telekomu, promującej Junior Box, pojawiła się piosenkarka Roksana Węgiel, a w akcji reklamującej Play Now TV - Karolina Malinowska i Olivier Janiak z dziećmi.
Aktywności reklamowe sieci Play obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją oraz internetem.
Obsługą marketingową Play zajmują się agencje Grandes Kochonos (kreacja reklam ATL) oraz Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa oraz MSL (public relations).
Na koniec marca br. telekom miał 12,666 mln aktywnych użytkowników. W minionym kwartale telekom zanotował wzrost przychodów o 3 proc. do 1,686 mld zł oraz zysku netto o 39,7 proc. do 214 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sarsa reklamuje Play na Kartę z YouTube’em bez zużycia pakietu internetowego (wideo)