Play zaczyna przetarg na agencję reklamową
Spółka P4, operator sieci komórkowej Play rusza z przetargiem kreatywnym. Obecnie obsługą reklamową marki - od 2010 roku - zajmuje się agencja Grandes Kochonos.
P4 rusza z przetargiem na kompleksową obsługę kreatywną. Ewa Sankowska-Sieniek, dyrektorka biura prasowego firmy, odmówiła udzielenia szczegółowych informacji na temat jego zakresu, czasu trwania i uczestników.
Obecnie za obsługę kreatywną sieci Play odpowiada agencja Grandes Kochonos, wybrana do współpracy przez operatora w 2010 roku.
Obsługą mediową z kolei zajmuje się dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP), który obronił budżet operatora w styczniu 2020 roku.
Ta agencja pracuje dla operatora również od 2010 roku.
Od wielu lat kampanie reklamowe marki Play oparte są na konwencji, w której punkt sprzedażowy z Barbarą Kurdej-Szatan i Maciejem Łagodzińskim odwiedzają różni celebryci. Ostatnio to Kuba Wojewódzki oraz Dawid Kwiatkowski, a wcześniej m.in. Adam Małysz, Anna Mucha, Martyna Wojciechowska, Roksana Węgiel.
W pierwszej połowie br. P4, operator sieci telekomunikacyjnej Play, zanotował 3,636 mld zł przychodów sprzedażowych, 1,7 mld zł zysku EBITDAaL i 5,3 mld zł zysku netto. Zysk netto wynika głównie ze sfinalizowania przez telekom w kwietniu br. sprzedaży za 6,7 mld zł swojej infrastruktury pasywnej firmie On Tower Poland, w której 60 proc. udziałów ma Cellnex Telecom, a 40 proc. Grupa Iliad.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Play zaczyna przetarg na agencję reklamową